شبی با کیوان ساکت در منطقه آزاد اروند

آهنگساز و نوازنده برجسته تار ایرانی در تالار مهر آبادان در سالروز فتح خرمشهر به اجرای برنامه پرداخت.

به گزارش فرینا، کیوان ساکت، آهنگساز و نوازنده برجسته تار ایرانی و عضو سابق گروه موسیقی عارف به سرپرستی زنده یاد پرویز مشکاتیان، جمعه 5 خرداد ماه در سال روز آزاد سازی و فتح خرمشهر، در تالار مهر آبادان به اجرای زنده موسیقی پرداخت.
کیوان ساکت چهره موسیقی ایرانی است که به تالیف و خلق آثار موسیقی تلفیقی ایرانی و غربی مشهور است و در شب گذشته با اجرای قطعاتی از موزارت، پرامس و برخی از آثار تالیف وی و همچنین نواهای خاطره انگیز ایرانی، با استقبال بی نظیر شهروندان آبادانی و خرمشهر مواجه شد.
وی در ابتدای این برنامه مراتب سپاس و تشکر صمیمانه خود را از مدیر کل حراست سازمان منطقه آزاد اروند و کادر زیر مجموعه وی به خاطر تلاش و پیگیری به منظور برگزاری این کنسرت و همچنین برقرای نظم و امنیت سالن اجرا، اعلام کرد.
ساکت همچنین از مدیر کل ارشاد منطقه آزاد اروند که در راستای اعتلای فرهنگ و هنر ناب و ریشه دار ایرانی در آبادان و خرمشهر همواره در تلاش هستند نیز تشکر و قدردانی کرد.
کیوان ساکت نوازنده تار و آهنگساز ایرانی متولد مشهد که سابقه همکاری با هنرمندانی همچون فرهاد فخر الدینی(رهبر ارکستر و آهنگساز ایرانی)، سالار عقیلی، سینا سرلک، محمد معتمدی و شهرام ناظری را دارد این بار با حضور در منطقه آزاد اروند، مورد استقبال بی نظیر هنردوستان آبادانی و خرمشهر قرار گرفت.

برچسب ها : منطقه آزاد اروند
امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو