اجرای 4 پروژه مجتمع پتروشیمی در شمال استان بوشهر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: چهار پروژه مجتمع پتروشیمی در شمال استان بوشهر اجرا می‌شود.

به گزارش فرینا، سید حسین حسینی محمدی در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان بوشهر افزود: در راستای رفع مشکلات واحدهای تولیدی در استان بوشهر اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است و تسهیلات مناسب به این واحدها پرداخت می‌شود.

حسینی محمدی گفت: در سطح کشور برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی ۲۰ هزار میلیارد تومان درخواست تسهیلات ارائه شده است و ۱۰ هزار واحد صنعتی در کشور با مشکلات مختلف روبرو هستند.

وی از ارائه تسهیلات مناسب برای فعال‌سازی واحدهای نیمه‌تمام بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی خبر داد و افزود: پنج‌هزار واحد صنعتی در کشور نوسازی می‌شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: استان بوشهر دارای ظرفیت خوبی برای سرمایه‌گذاری در زمینه مواد معدنی سنگ گچ، کربنات کلسیم و آهک هیدراته است که سرمایه‌گذاری مناسبی در این زمینه انجام می‌شود.

حسینی محمدی با اشاره به سرمایه‌گذاری ۷۰ میلیارد ریالی در معادن جاشک، ادامه داد: احداث جاده دسترسی و ایجاد زیرساخت‌های لازم از جمله برق در این منطقه انجام می‌شود.

وی افزود: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی شمال استان بوشهر تحول بزرگی در شهرستان‌های گناوه و دیلم ایجاد می‌کند که پنج میلیارد ریال برای اجرای چهار پروژه مجتمع پتروشیمی و ایجاد دو هزار شغل در این منطقه انجام می‌شود.



 

برچسب ها : منطقه ویژه بوشهر
امتیاز به خبر :