بازدید مدیر بانک رسالت استان قم از منطقه ویژه سلفچگان

مدیر بانک رسالت استان قم با حضور در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان با مدیرعامل این منطقه ویژه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش فرینا، مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان، در این دیدار احیای فرهنگ قرض الحسنه که از توصیه های دین مبین اسلام است را عامل مهمی در رونق اقتصاد و کاهش تورم در سطح کلان کشور عنوان کرد.

سیدمهدی طباطبایی با اشاره به سود هایی که امروزه در سیستم بانکداری به سپرده گذاران پرداخت می گردد، افزود: دلیل اصلی خروج بانکها از وظیفه اصلی خود، همانا  فاصله گرفتن نظام بانکی از سنت نیکوی قرض الحسنه است.

طباطبایی از اعلام آمادگی بانک رسالت در ارائه خدمات به فعالان اقتصادی این منطقه استقبال کرد و گفت: در اولین فرصت خدماتی را که این بانک به سرمایه گذاران و تجار مستقر در این منطقه می تواند ارائه نماید را اطلاع رسانی خواهیم کرد تا موجب حرکتی مثبت در فعالیت های اقتصادی این منطقه ویژه باشیم.

در ادامه این دیدار مدیر بانک رسالت استان قم گفت: حرکت بانکها بسوی قرض الحسنه باعث رشد و افزایش فعالیت های اقتصادی خواهد شد.

جعفرزاده در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان و دیدار با مدیر عامل این منطقه، از آمادگی این بانک در ارائه خدمات بانکی به فعالان اقتصادی منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان خبر داد.

مدیر بانک رسالت استان قم ضمن ابراز خشنودی از این دیدار، حرکت بانک ها بسوی ارائه خدمات قرض الحسنه را عامل مهمی در رشد و توسعه اقتصاد کشور دانست و ابراز امیدواری کرد که سیاست های نظام بانکی هر چه سریعتر به این سمت پیش برود.


 

امتیاز به خبر :