بازدید هیات لهستانی از منطقه ویژه پتروشیمی

هیات لهستانی در بازدید فشرده از منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، عقد قراردادهای صنعتی و همکاری در تولید کاتالیست، را پیگیری و مورد ارزیابی قرار دادند.



به گزارش فرینا، هیاتی سه نفره از مقامات کشور لهستان در بازدیدی فشرده و یک روزه از منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی دیدار کردند.
 

این هیات که شرکت در جلسه استانداری و بازدید از پتروشیمی شیراز را هم در برنامه های بعدی خود داشتند، طی 3 بخش با مدیران سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، شرکت پژوهش و فناوری و پتروشیمی رازی دیدار و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

محور گفتگوها در این جلسات، معرفی توانمندی های دوجانبه و تلاش برای یافتن راه های ممکن جهت ایجاد تعامل بود و نتیجه چنان بود که واعظی، رئیس مرکز ماهشهر شرکت پژوهش و فناوری، زمینه های همکاری دوجانبه با لهستان را بسیار گسترده و متنوع عنوان کرد.
 

بررسی انجام همکاری های مشترک در دانش فنی تولید کاتالیست یکی از محورهای اصلی گفتگوهای امروز بود؛ همچنین یکی دیگر از اهداف این سفر پیگیری تفاهم نامه منعقده و مذاکرات در رابطه با طرح های سرمایه گذاری عنوان شد.
 

چندی پیش مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به همراه هیاتی استانی به سرپرستی شریعتی، استاندار به لهستان سفر کرده بودند.


 

امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو