تفاهم‌ نامه ای برای توسعه ورزش مدارس در مناطق آزاد

در جهت ارتقای تعليم و تربيت در مناطق آزاد، تفاهم‌نامه همكاری بين معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و معاونت فرهنگی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی امضاء شد.

به گزارش فرینا، اين تفاهم‌نامه با حضور مهرزاد حمیدی، معاون تربیت بدنی و سلامت وزير آموزش و پرورش و حجت الاسلام محمدعلی زم، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، بر اساس سه محور «تربیت‌بدنی و ورزش مدارس»، «بهداشت و سلامت مدارس» و «پيشگيري از آسیب‌های اجتماعی دانش آموزان» امضاء شد.
ارتقاء كيفی و كمی مدارس مناطق آزاد، توسعه و تجهيز مدارس، مراكز آموزشی و پژوهشی در مناطق آزاد، توانمند سازی مديران مدارس، معلمان تربيت بدنی و مراقبين سلامت در مناطق آزاد، ايجاد منطقه آموزشی و پرورشی الگو و نمونه در مناطق آزاد و توسعه مشاركت برای ايجاد زمينه خودكفايی مدارس و مراكز در مناطق آزاد درسه محور ذكر شده از اهداف اين تفاهم نامه است.
اين تفاهم نامه در 4 ماده و 34 بند به امضا رسيده است. 
مدیران کل دفاتر تربیت‌بدنی، سلامت و بهداشت، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش وپرورش، رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی و معاونین سلامت، بهداشت و تربیت‌بدنی ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، گیلان، آذربایجان‌های غربی و شرقی در این مراسم حضور داشتند.

متن كامل تفاهم نامه را از اينجا مشاهده كنيد.

امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو