اعلام مشوق های جدید سرمایه گذاری در منطقه آزاد ارس در بخش گردشگری

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس گفت: مشوق های جدید در حوزه های گردشگری و آموزش است.

به گزارش فرینا، یوسف داداش زاده با اعلام این خبر افزود: در ادامه حمایت از سرمایه گذاران حوزه های آموزشی و گردشگری، بسته های تشویقی با تخفیف 30 تا 50 درصد در قیمت اراضی به سرمایه گذاران ارایه می شود.
وی افزود: سرمایه گذاران علاقمند به فعالیت در حوزه آموزش، ساخت مدارس غیردولتی و آموزشگاه های آزاد در سطح منطقه آزاد ارس می توانند از بسته های تشویقی و تخفیفی استفاده کنند.
داداش زاده اظهار داشت: در زمینه ساخت مجتمع های تفریحی و شهربازی نیز فراخوانی توسط معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس منتشر شده است و علاقمندان می توانند بر اساس این فراخوان نسبت به سرمایه گذاری در این حوزه ها، اقدام کنند.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس، تاکید کرد: بر اساس شرایط در نظر گرفته شده توسط سازمان منطقه آزاد ارس، شهربازی های جدید ارس و مجتمع های تفریحی باید با استفاده از استانداردهای روز دنیا و متناسب با نیازهای اوقات فراغت و تفریحی مسافران و شهروندان طراحی و اجرا شود.
داداش زاده در ادامه گفت: ظرفیت پیش بینی شده برای شهر بازی ها، حداقل برای 2 میلیون نفر درسال است و این مجتمع های تفریحی باید حداقل دارای 30 دستگاه و وسیله تفریحی باشند.
وی خاطرنشان کرد: علاقمندان می توانند در روزهای آتی با مراجعه به طبقه چهارم سایت اداری سازمان اطلاعات تکمیلی را در این زمینه دریافت کنند.
هر ساله مشوق هایی از سوی سازمان منطقه آزاد ارس بر اساس اولویت های این سازمان برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف در نظر گرفته می شود.

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو