کاهش نرخ خدمات توریسم دریایی کیش طی ماه رمضان

عضو هیئت امنای ستاد جشن ها و مناسبت های ویژه جزیره کیش گفت: از ابتدا تا پایان ماه مبارک رمضان نخستین جشنواره رمضان در جزیره کیش با هدف کاهش نرخ خدمات توریسم دریایی جزیره آغاز شده است.

به گزارش فرینا به نقل از مانا، مسیح الله صفا اظهار داشت: از سوی ستاد جشن ها و مناسبت های ویژه جزیره کیش، نخستین جشنواره رمضان از در جزیره کیش آغاز به کار کرده است.
عضوهیئت امنای ستاد جشن ها و مناسبت های ویژه جزیره کیش و رئیس جامعه هتل داران کیش خاطرنشان ساخت: جشنواره رمضان در جزیره کیش با هدف کاهش نرخ خدمات توریسم دریایی جزیره آغاز شده است.
به گفته وی، برگزاری این جشن به افزایش ورود گردشگران در ماه مبارک رمضان به جزیره کیش کمک شایانی خواهد کرد.
صفا در ادامه گفته های خود اذعان داشت: از آنجا که ماه مبارک امسال با فصل امتحانات مدارس نیز تقارن دارد، به منظور کاهش مسافران ورودی به جزیره کیش در این ایام، برای نخستین بار جشنواره رمضان در جزیره برگزار می شود.
این مقام مسئول در جزیره کیش با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره ها نقش بسزایی در افزایش ورود گردشگران به جزیره خواهد شد، اظهار کرد: این جشنواره جدید نیز بدون شک نقش مهمی در رونق توریسم جزیره کیش ایفا خواهد کرد.
وی همچنین با متنوع خواندن برنامه های جشنواره رمضان تاکید کرد: در این جشنواره نیز همچون سایر جشنواره شاهد کاهش قیمت ها در نرخ واحدهای خدماتی و پذیرایی اعم از هتلها، رستوران ها و خدمات پذیرایی خواهیم بود.
صفا عنوان کرد: همچنین در مراکز خرید کیش نیز شاهد ارائه کالاهایی با کیفیت بالا و با تخفیف های بسیار مناسب خواهیم بود.
رئیس جامعه هتل داران جزیره کیش در خصوص تخفیف حمل و نقل هوایی در این ایام گفت: نرخ سفرهای هوایی به جزیره کیش در پایین ترین حد خود قرار دارد و ایرلاین ها دیگر حاضر به کاهش قیمت های خود در ایام رمضان نشدند.
وی اظهار کرد: با این وجود دفاتر خدمات مسافرتی چارتر کننده، کاهش قیمت بیشتری را به این دلیل برای جذب گردشگران به جزیره کیش متقبل خواهند شد.
عضو هیئت امنای ستاد جشن ها و مناسبت های ویژه جزیره کیش و رئیس جامعه هتل داران کیش، تصریح کرد: جشنواره رمضان با برخورداری از اسپانسرهای مالی قوی، جوایز ویژه و نفیسی را در مراکز خرید و نیز سالن تالار کیش به قید قرعه به گردشگران اعطاء خواهد کرد.
به گفته صفا، ستاد جشن ها و مناسبت های ویزه جزیره کیش یک ستاد کاملاً خصوصی است که از سوی جامعه هتل داران کیش، جامعه رستوران داران کیش،جامعه دفاتر خدمات مسافرتی کیش و نیز جامعه تجار و بازاری های جزیره اداره می شود.
وی خاطرنشان ساخت: معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، معاون حقوقی و معاون انسانی این سازمان نیز بر عملکرد این ستاد نظارت خواهند داشت.
وی تاکید کرد: سازمان منطقه آزاد کیش هیچ گونه منفعت و درآمدی ناشی از برگزاری این جشنواره کسب نخواهد کرد و این جشنواره کاملاً از سوی بخش خصوصی و به صورت هیئت امنایی برگزار خواهد شد.
عضو هیئت امنای ستاد جشن ها و مناسبت های ویژه جزیره کیش اظهار داشت: با برگزاری نخستین جشنواره رمضان کیش، جذب تعداد گردشگر به این جزیره در ایام ماه مبارک رمضان و به دنبال آن کسب درآمد برای فعالان بخش خصوصی در امر گردشگری جزیره کیش افزایش خواهد یافت.
صفا در ادامه گفته های خود از برگزاری جشنواره تابستانی کیش پس از اتمام جشنواره رمضان در عید سعید فطر خبر داد و گفت: برگزاری جشنواره تابستانی کیش نیز زمینه ورود هر چه بیشتر گردشگران تابستانی به جزیره را با ارائه تخفیفات مناسب در خدمات گردشگری فراهم خواهد کرد.
به گفته این مقام مسئول در جزیره کیش، جشنواره تابستان کیش تا پایان مرداد ماه با برنامه های ویژه و جذاب به کار خود ادامه خواهد داد.

برچسب ها : منطقه آزاد کیش
امتیاز به خبر :