ارس آماده استقبال از گردشگران تابستانی و تعطیلات عید فطر

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد ارس با اشاره به برگزاری مستمر جلسات ستاد دایمی هماهنگی خدمات سفر تابستانی منطقه آزاد ارس، گفت: ارس آماده استقبال از گردشگران تابستانی می شود.

به گزارش فرینا، یوسف داداش زاده، تاکید کرد: اولویت ابتدایی سازمان منطقه آزاد ارس، میزبانی شایسته از گردشگرانی است که در تعطیلات عید فطر به ارس سفر خواهند کرد و در ادامه سعی داریم تا برنامه های متنوعی را برای گردشگران تابستانی ارس تدارک ببینیم.
وی افزود: فعالیت ستاد خدمات سفر ارس دائمی است اما در ایامی چون نوروز، تابستان و تعطیلات رسمی، برنامه های ویژه ای در این ستاد برای گردشگران تدارک دیده می شود و به عید فطر امسال نیز پیش بینی می شود، تعداد زیادی از گردشگران، ارس را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کنند.
داداش زاده گفت: توجه ویژه به حوزه گردشگری از طریق فرهنگ سازی برای جذب گردشگر بیشتر به محدوده منطقه ازاد ارس از دیگر اهدافی است که ستاد خدمات سفر ارس دنبال می کند و تبدیل پذیرش گردشگر به یک جریان اجتماعی از دیگر موضوعاتی است که مدنظر این ستاد قرار دارد.
وی عنوان کرد: ایجاد جاذبه های بیشتر گردشگری می تواند در زمینه افزایش گردشگر موثر باشد و در تمام زون های منطقه آزاد ارس نیز بایستی به فکر ایجاد جاذبه های جدید باشیم.
داداش زاده با اشاره به برنامه های متنوع پیش بینی شده برای تعطیلات عید فطر، گفت: برنامه های ویژه این روزهای تعطیل، از طریق سایت سازمان منطقه آزاد ارس اطلاع رسانی خواهد شد و سعی داریم با برگزاری برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی لحظات پرنشاطی را برای گردشگران فراهم آوریم.
وی تصریح کرد: تشدید نظارت بر مراکز اقامتی، رفاهی، خدماتی، فروشگاه ها، بازار و مجتمع های تجاری ارس باعث خواهد شد تا گردشگران با اطمینان خاطر بیشتری، در منطقه آزاد ارس حضور پیدا کنند.
گفتنی است، هر ساله در تعطیلات عید فطر، انبوه گردشگران از سراسر کشور در منطقه آزاد ارس حضور پیدا می کنند و منطقه آزاد ارس برنامه های متنوع فرهنگی، هنری، مذهبی و ورزشی را برای گردشگران تابستانی ارس تدارک می بیند.

امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو