تولید فرآورده های غذایی، فرصت مناسب سرمایه گذاری در منطقه ویژه پیام

مدیر کل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری منطقه ویژه اقتصادی پیام، فعالیت در زمینه تولید فرآورده های غذایی را فرصتی مناسب برای سرمایه گذاران در این منطقه ویژه اقتصادی دانست.


به گزارش فرینا، حمیدرضا عقاب نشین، در نشست مشترک با حضور هیات مدیره شرکت Dohler از کشور ترکیه گفت: فرآوری و فراورده های غذایی به ویژه اسانس ها به دلیل ضرورت مصرف و بازار خوب آن و معطر بودن و طعم های مختلف همواره مورد توجه بوده تولید آنها یک فرصت و ضرورت بسیار خوب برای سرمایه گذاری هستند.

عقاب نشین با تشریح سرمایه گذاری مورد نیاز در خصوص اسانس غذایی افزود: در حال حاضر بر اساس گزارش وزارت صنایع برای تولید اسانس 74 میلیارد ریال سرمایه ثابت مورد نیاز است که در طرح بازدهی 37 درصدی این هزینه کمتر از سه سال برگشت خواهد داشت.

وی در ادامه به شرایط و مزیتهای منطقه ویژه اشاره کرد و گفت: پیام به دلیل نزدیکی به پایتخت یکی از گزينه هاي اصلی برای سرمایه گذاری به شمار می‌رود و سرمایه گذاری با خارجی ها از اولویت منطقه ويژه اقتصادي پيام بوده و هدف از جذب سرمایه گذاری خارجی نیز فراهم آوردن زمینه همکاری مشترک و رقابتی نمودن برای ارتقای سطح کیفی محصول است.

در پایان این دیدار اعضای هیات  شرکت Dohler ترکیه ای ضمن آشنایی با قوانین و مقررات سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی پیام  از  بخش های مختلف منطقه بازدید نمودند.


 

برچسب ها : منطقه ویژه پیام
امتیاز به خبر :