وعده رهبری برای نابودی رژیم صهیونیستی محقق می شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم با تاکید بر اهمیت حضور همه جانبه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، بر تحقق وعده رهبر معظم انقلاب برای نابودی رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

به گزارش فرینا، حجت الاسلام و المسلمین احمد غلامی در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم روز جهانی قدس، گفت: مردم جمهوری ایران اسلامی همواره در مسیر حمایت از مظلومان فلسطینی پیشگام ملت های منطقه بوده اند و آزادی قدس شریف را از آرمان های مهم نظام خود می دانند.
وی با اشاره به پیش بینی رهبر معظم انقلاب در زمینه نابودی رژیم صیونیستی در یک برهه زمانی 25 ساله افزود: اتفاقات مهمی که طی چند سال گذشته در کشورهای اسلامی پیش آمده و مخالفت آزاداندیشان جهان با جنایات روزمره صهیونیست ها، به طور حتم دنیا را به سمت جهانی عاری از این رژیم جنایتکار هدایت می کند.
به گفته غلامی، مردم مومن و خداجوی شهرستان قشم امسال نیز همپای دیگر مردم ایران و نقاط مختلف جهان در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان (دوم تیر ماه) با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس با شعارهای انقلابی خود ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین، انزجار خود از جنایات سردمداران کفر و حامیانش را فریاد خواهند زد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از اقدام مهم و شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هدف قراردادن مقر داعشیان در کشور سوریه، گفت: نیروهای رزمنده ایران اسلامی برای امنیت کشور از هیچ اقدامی فروگذار نمی کنند و فرزندان ملت ایران در سپاه پاسداران شب گذشته پاسخ محکمی به جنایات داعشیان دادند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم، گفت: اقدام شجاعانه سپاه با شلیک شش موشک به مقر نیروهای داعش دل مردم ایران و مسلمانان جهان را شاد کرد و واکنش ها به این اقدام حکایت از یک وحدت ملی و فرا ملی در جهان دارد.
او اظهارامیدواری کرد این اقدام فرزندان ملت در سپاه پاسداران به طور حتم تاثیر شگرفی در حضور گسترده تر مردم منطقه آزاد قشم و دیگر هموطنانمان در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال خواهد داشت.
فرمانده ناحیه بسیج سپاه قشم، جانشین فرمانده انتظامی، معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد، بخشداران مرکزی و شهاب قشم و نمایندگان آموزش و پرورش و دیگر نهادها نیز در این نشست نقطه نظرات خود را برای برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم روز قدس اعلام کردند.
بنا به این گزارش، نمازگزاران شیعه و اهل سنت شهر قشم روز جمعه آینده (دوم تیر ماه) پس از پایان  آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه به سمت امامزاده سید مظفر شهر قشم حرکت می کنند و در این مکان با تائید بندهای قطعنامه سراسری روز جهانی قدس و سردادن شعارهای انقلابی، انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی، آمریکای جنایتکار و سران چند کشور اسلامی حامی این رژیم اعلام خواهند کرد.

برچسب ها : منطقه آزاد قشم
امتیاز به خبر :