تشریح ابعاد حقوقی بازنگری قراردادهای سازمان بنادر و دریانوردی در بندر امام(ره)

مدیرکل دفتر حقوقی سازمان بنادر و دریانوردی در دیدار با مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و جمعی از مسئولان این اداره کل، آخرین نکات تخصصی و مدیریتی قراردادهای سازمان بنادر و دریانوردی را تشریح نمودند.

به گزارش فرینا، محمدتقی انزان پور طی سفر یک روزه خود به بندرامام خمینی(ره) در جمع مسئولین اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان حضور یافته و در خصوص موضوعات تخصصی و مدیریتی امور حقوقی و قراردادها، مواردی را مطرح نمود. 

انزان پور همچنین طی این نشست، تأثیرگذاری حضور مدیران در جلسات کمیسیون مناقصات را حائز اهمیت دانست و رعایت کامل روال مکاتبات، تنظیم صورتجلسات و تهیه و دراختیار قراردادن اسناد مربوطه را از نکات مهم برشمرد.

وی در جریان این دیدار که با حضور سعداله عبداللهی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، معاونین ایشان و تعدادی از رؤسای ادارات و قسمت های حوزه مدیریت برگزار شد، بازنگری در قراردادهای تیپ را خواستار شده  و بر لزوم سیر کامل مراحل استصوابی بازنگری در قراردادها به منظور رعایت حقوق مشتریان تأکید نمود.

مدیرکل دفتر حقوقی سازمان بنادر و دریانوردی افزود: اعمال تضامین را از موضوعات حائز اهمیت در این بین برشمرده و رعایت دقیق اصول ارزیابی کیفی و اصول ارزیابی فنی و بازرگانی در جریان برگزاری تشریفات مناقصات و مزایدات را مطرح نموده و پاسخ های تخصصی موردنیاز بین اعضای جلسه مطرح و جمع بندی شد.

در پایان این نشست مشترک، از تلاش های آقایان حسن کردانی و محمدحسین غریبی از مسئولین امور حقوقی بندرامام خمینی(ره) و حمودی و نهرکارون از مسئولین امور حقوقی بندرآبادان به پاس خدمات آنان در به ثمر رساندن تعدادی از پرونده های مهم حقوقی تقدیر به عمل آمد.



امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو