ساخت نخستین مجموعه تفریحی زمستانی کشور در کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: براساس سیاست های موردنظر جزیره کیش در دو یا سه سال آینده درمقایسه با رقبای منطقه جایگاه خوبی دربخش جاذبه های گردشگری کسب خواهدکرد.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، علی اصغر مونسان روز شنبه در حاشیه بازدید ازمراحل ساخت مجموعه تفریحی وگردشگری زمستانی در کیش اظهارکرد: سازمان منطقه آزاد کیش از طرح هایی که در راستای گسترش فضاهای تفریحی و گردشگری و در خدمت گردشگری است حمایت می کند.
وی با یادآوری اینکه چند طرح تفریحی در ماه های گذشته به مجموعه های تفریحی گردشگری کیش اضافه شده است، اظهارکرد: مجموعه 'هتل برفی یا پنگوئن ' ازطرح های خوبی است که ورزش ها و تفریحات برفی و زمستانی درهوای گرم کیش را به گردشگران و کیشوندان ارائه می کند که طرحی تحول آفرین در حوزه گردشگری خواهد بود.
رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش گفت : قرار است در کنار بخش سرگرمی و تفریحی آن هتلی نیز در مجموعه ایجاد شود .
وی اظهارکرد: در دولت تدبیر وامید و درحوزه گردشگری کیش بنا بر این شده هتل ها تنها محل اقامت و خوابگاه نباشند آنچه که در هتل سازی دنیا تعقیب می شود این است که هتل ها مکانی برای وقت گذرانی باشد .
مونسان تصریح کرد: براساس سیاست و برنامه های موردنظر هتل هایی که واگذار شده است در سالهای آینده با ایجاد مجموعه هایی ویژه یک موضوع جدید به حوزه گردشگری کیش اضافه خواهند کرد.
وی ابراز امیدواری کرد که کیش درمقایسه با رقبای منطقه ای و در دو سه سال آینده جایگاه خوبی را دربخش جاذبه های گردشگری پیدا کند.
رئیس هیات مدیره منطقه آزاد کیش با اعلام اینکه این نخستین هتل و مجموعه تفریحی برفی کشور است، اظهارکرد: نخستین آن در امارات ساخته شده است و این دومین هتل در سطح منطقه است .
وی ابراز امیدواری کرد که مرحله نخست این مجموعه که تفریحی است در بهار 97 به بهره برداری برسد.

ساخت مجموعه تفریحی گردشگری زمستانی با اعتبار 80 میلیارد تومان
محمد خوانساری مدیر پروژه مجتمع گردشگری پنگوئن یا هتل برفی با اعلام اینکه این مجموعه در فضایی به وسعت 19 هزار مترمربع و در دو مرحله ساخته خواهد شد به خبرنگار ایرنا گفت : مرحله اول این مجموعه شامل فضاهای تفریحی و خدماتی است که در فضایی به وسعت هفت هزار و 600 متر مربع ساخته و در بهار سال 97 به بهره برداری می رسد .
وی افزود : در مرحله نخست تمرکز ما بر ایجاد بخش تفریحی و فضای آن زمستانی است که snow land یا سرزمین برفی نام دارد و با جذابیت های چون دیواره یخی همراه است .
خوانساری افزود : بازی های جذابی چون بولینگ و بیلیارد به همراه رستوران در آن دیده شده است.
وی با اعلام اینکه مرحله دوم این مجموعه اقامتی است؛ گفت : قرار است هتلی در 16 طبقه در فضایی به وسعت 11 هزار و 200 متر با 124 اتاق و سوئیت در این مجموعه ایجاد شود .
مدیر پروژه گردشگری پنگوئن در خصوص اعتبار این طرح اظهار کرد : این مجموعه توسط بخش خصوصی و با اعتیار 80 میلیارد تومان در حال ساخت است .
*آغاز عملیات اجرایی شهر بازی در آینده نزدیک/ اختصاص 90 هکتارزمین برای ایجاد مرکز تفریحات در غرب جزیره
مونسان در مورد ساخت شهر بازی به عنوان یکی از مطالبات ساکنان کیش گفت : این شهر بازی در کنار پارک شهر و فاز هفت شهرک صدف ساخته خواهد شد ، زمین واگذار و قرارداد آن بسته شده است و بزودی عملیات اجرایی آن توسط بخش خصوصی آغاز خواهد شد.
وی به افق و چشم انداز روشن و گسترده برای آینده در غرب کیش اشاره کرد و گفت : حدود 90 هکتار زمین در این بخش از جزیره برای ایجاد مرکز تفریحات اختصاص داده شده است که بزودی شرکت سرمایه گذاری برنامه های خود در این منطقه را دنبال خواهد کرد.
مدیرعامل منطقه آزاد کیش در مورد زمان بهره برداری از شهر بازی کیش گفت: زمان 2 ساله ای برای ساخت و اتمام مرحله نخست آن پیش بینی شده است و سایر مراحل نیز گام به گام جلو خواهد رفت .
آب نمای موزیکال و تم پارک آبی اوشن از جاذبه های تفریحی و گردشگری کیش است که در ماه های اخیر به سایر مجموعه های تفریحی اضافه شده و گردشگران زیادی لذت این تفریحات را در سفر به کیش تجربه می کنند.
پارک سافاری ،بانجی جامپینگ ، باگی کیش ( پیست اتومبیلرانی ) ، پرواز با جایرو کوپتر( ترکیبی از پرواز هلی کوپتر و هواپیما) ،پرواز با گلایدر، دوچرخه سواری و انواع تفریحات آبی از دیگر جاذبه های سرگرمی در کیش است .
جزیره کیش با 91.5 کیلومتر مربع مساحت در 18 کیلومتری سرزمین اصلی در آب های نیلگون خلیج فارس در استان هرمزگان واقع شده است.

برچسب ها : منطقه آزاد کیش
امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو