شماره‌گذاری خودروهای وارداتی در ارگ جدید امکان‌پذیر شد

با توجه به اعلام آمادگی شرکت کرمان موتور در زمینه ارائه خدمات مناسب و بررسی‌های معاونت فنی مهندسی و خدمات ترافیک پلیس راهور ناجا، پلیس راهور با درخواست کرمان موتور مبنی بر شماره‌گذاری خودروهای هیوندایی این شرکت در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید موافقت کرد.

به گزارش فرینا، پلیس راهور ناجا با درخواست شرکت کرمان موتور برای انتقال واحد شماره‌گذاری از تهران به منطقه اقتصادی ارگ جدید موافقت کرد تا ازاین‌پس خودروهای وارداتی کرمان موتور که محصولات هیوندایی کره جنوبی را شامل می‌شود، در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید شماره‌گذاری شود.

درگذشته خودروهای وارداتی در تهران شماره‌گذاری شده و به اقصی نقاط ایران حمل می‌شد، اما برای کاهش هزینه‌های مصرف‌کننده نهایی، شرکت کرمان موتور 22 خرداد امسال از راهنمایی و رانندگی درخواست کرد تا واحد شماره‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید دایر شود که معاونت فنی مهندسی و خدمات ترافیک پلیس راهور ناجا با این درخواست موافقت کرده است.

در پی  ارسال نامه معاونت فنی مهندسی و خدمات ترافیک پلیس راهور ناجا به جانشین پلیس راهور ناجا مبنی بر آمادگی لازم برای اعزام مدیر فنی دائم به این منطقه، جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در تاریخ 17 تیر سال جاری با این پیشنهاد موافقت کرده است.


امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو