قائم مقامی: تیم منتخب ایران، متشکل از بهترین شطرنج بازان است

استاد بزرگ شطرنج ایران و کاپیتان تیم ملی شطرنج کشورمان، شطرنج بازان تیم منتخب ایران حاضر در مسابقات جام ستارگان را از بهترین بازیکنان ایران در این رشته ورزشی دانست.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، احسان قائم مقامی در حاشیه برگزاری دومین دوره از رقابت های بین المللی شطرنج جام ستارگان اظهار کرد: هم تیمی های من از بهترین بازیکن های ایران هستند که در برابر تیم ستارگان جهان شطرنج، بازی می کنند.
وی افزود: هر هفت بازیکن خارجی حاضر در جام ستارگان از بهترین بازیکنان جهان به شمار می روند و دارای رنکینگ های بالایی هستند .
قائم مقامی سطح مسابقات را بالا ارزیابی و تصریح کرد: دوره دوم مسابقات جام ستارگان در مقایسه با دور نخست آن، از پیشرفت چشمگیری برخوردار است و می تواند زمینه لازم برای آماده سازی بازیکنان تیم ملی را فراهم آورد.
وی تاکید کرد: این دوره از مسابقات شطرنج جام ستارگان می تواند شطرنج بازان ایرانی را برای حضور هرچه بهتر در عرصه های بین المللی آماده کند.
به گزارش خبرنگار ایرنا دومین دوره از رقابت های بین المللی شطرنج جام ستارگان از روز گذشته (سه شنبه) در دو بخش ستارگان نوجوان شطرنج ایران و ستارگان شطرنج جهان آغاز و تا 27 تیرماه جاری در محل دائمی همایش ها و نمایشگاهی سازمان منطقه آزاد انزلی ادامه دارد.

برچسب ها : منطقه آزاد انزلی
امتیاز به خبر :