بکارگیری نیرو در پارس جنوبی با ساز و کارهای قانونی

مدیرکار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه انرژی پارس با ارائه توضیحاتی به نحوه بکارگیری نیرو در پروژه های پارس جنوبی پرداخت و گفت: بکارگیری نیرو در پارس جنوبی با ساز و کارهای قانونی انجام می شود.

به گزارش فرینا، عقیل منفرد با اشاره به اینکه مطابق ماده ٥ مقررات اشتغال در مناطق ویژه به عهده مدیریت کار و خدمات اشتغال است، افزود: مدیریت کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پاس نیز به عنوان متولی ساماندهی حوزه اشتغال در منطقه ویژه پارس مطابق با أسناد بالادستی  فعالیت می کند.
منفرد گفت: قانون برنامه های پنجم و ششم، مصوبات هیات محترم وزیران و بخشنامه های وزارتی از مهمترین اسناد مرتبط با نحوه بکارگیری نیرو در پارس جنوبی است و ما مطابق با این قوانین بدون در نظر گرفتن سایر موارد و سلایق متفرقه گام بر می داریم.
وی افزود: پیرو تاکیدات مکرر مدیریت سازمان  در خصوص تعامل با دستگاههای مختلف جهت کمک به اشتغال نیروهای بومی استان بوشهر در پروژه های نفت و گاز، تاکنون تعاملات مناسبی با کمیسیون کارگری استان و .... به منظور استفاده از تمامی ظرفیت های برقرار شده و از همه پتانسیل های موجود استان بهره برده شده است.
مدیرکار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه انرژی پارس در پایان گفت: مطابق با قوانین و اسناد بالادستی در منطقه ویژه پارس تمام تمهیدات جهت بکارگیری نیروهای بومی استان بوشهر در پروژه ها اندیشیده شده و این مدیریت فراتر از قوانین موجود گام بر نخواهد داشت.


 

امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو