اجرای طرح پایش سلامت کارکنان سازمان منطقه آزاد ارس

مدیر امور اجتماعی، سلامت و ورزش سازمان منطقه آزاد ارس از اجرای طرح پایش سلامت کارکنان سازمان منطقه آزاد ارس خبر داد.

به گزارش فرینا، محمد صادق نافذی گفت: در این طرح که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی انجام می‌شود، کارکنان در زمینه‌های مختلف مورد آزمایش قرار گرفته و اطلاعات حاصل در سامانه سلامت کشوری ثبت می‌شود.

نافذی با بیان اینکه سلامت کارکنان یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های ماست، افزود: از آن جایی که پایه بیماری‌های مزمن همچون سرطان‌ها، بیماری‌های قلبی و عروقی، بیماری‌های تنفسی، سکته‌ها، دیابت و ... از کودکی گذاشته می‌شود و این بیماری‌ها زمانی نمود پیدا می‌کنند که که کار از کار گذشته است، باید با اقدامات مراقبتی نظام‌مند، مستمر و طولانی مدت در مرحله نخست افرادی که در معرض خطر هستند، شناسایی شوند و در مرحله بعد مراقبت‌های مستمر از آنان به عمل آید.

وی با بیان اینکه تعداد کارکنان سازمان منطقه آزاد ارس به یک‌هزار نفر می‌رسد، گفت: در این طرح که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی انجام می‌شود، کارکنان در زمینه‌های مختلف مورد آزمایش قرار گرفته و اطلاعات حاصل در سامانه سلامت کشوری ثبت می‌شود.

مدیر امور اجتماعی، سلامت و ورزش سازمان منطقه آزاد ارس گفت: این سامانه بعد از پایش سلامت کارکنان، افرادی که زمینه بیماری داشته باشند را شناسایی کرده و با روند آلارمی، آنان را برای مراجعه به پزشک و تحت درمان قرار گرفتن مجاب می‌کند.




 

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
امتیاز به خبر :