آسیب های اجتماعی با حمایت تشکل های مردم نهاد کاهش می یابد

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: آسیب های اجتماعی با نزدیک کردن افکار نهادهای مختلف به یکدیگر و حمایت از تشکل های مردم نهاد کاهش می یابد.

به گزارش فرینا، رسول اکبری در مراسم تجلیل از کارکنان بهزیستی و تشکل های مردم نهاد قشم که بمناسبت هفته بهزیستی (24 تا 30 تیر ماه) در سالن مرکز بین المللی رشد برگزار شد، افزود: برای زدودن و مهارآسیب های اجتماعی و رسیدن به جامعه ای سالم و با نشاط باید با  مشارکت و استفاده از نظرات و آرای همسو به سمت بهتر شدن جامعه حرکت کنیم.
اکبری گفت: تشکل های مردم نهاد براساس آموزه های اسلامی و تاکید بزرگان دین و بدون چشمداشت های مادی، به افرادی که در حوزه های اجتماعی دچار آسیب می شود، کمک و مساعدت می کرده و برای موفقیت هرچه بیشتر این گروه ها، همه دستگاه ها و نهادها باید آنان را یاری نمایند.
وی همچنین بر اهمیت توجه مردم به ارتقای سلامت اجتماعی و کاهش آسیب های جامعه تاکید کرد.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم افزود: برای رسیدن به جامعه سالم باید نسبت به دردهای مشترک احساس مسئولیت داشته باشیم و در یک فرآیند صحیح مدیریتی همسو و قوی برای ارتقای سلامت جامعه تلاش نمائیم.
اکبری گفت: کار کردن در بهزیستی از جمله مشاغلی است که تنها براساس عشق و علاقه و به دور از مسائل مادی و با هدف خدمت بی منت به آسیب دیدگان مسائل اجتماعی انجام می شود.
وی با اظهار امیدواری برای خروجی قابل قبول از برآیند این نشست، افزود: به طور حتم تلاش همکاران بهزیستی شهرستان قشم و فعالان تشکل های مردم نهاد در این منطقه و مساعدت دیگر دستگاه ها و نهادها به این مجموعه های خدمتگذار می تواند جامعه را به سمت سلامت و عافیت بیشتر هدایت کند.
بنا به این گزارش، در پایان این نشست از خدمات اسماعیل کیانی رئیس اداره بهزیستی و یازده موسسه مردم نهاد فعال در جزیره قشم که به آسیب دیدگان مسائل اجتماعی با روش های علمی خدمت می کنند، به رسم یاد بود و با ارائه لوح و هدایا تجلیل شد.

 

برچسب ها : منطقه آزاد قشم
امتیاز به خبر :