برگزاری چهارمین دوره آموزشی فرآیندهای الکترونیکی درگاه خدمات و اطلاعات در ارس

چهارمین دوره آموزشی توجیهی فرآیندهای الکترونیکی درگاه خدمات و اطلاعات وزارت صنعت، معدن و تجارت در سالن اجلاس سازمان منطقه آزاد ارس آغاز شد.

به گزارش فرینا، این دوره آموزشی با حضور معاون برنامه ریزی و مدیر کل دفتر آمار و فرآوری داده های وزارت صنعت، معدن و تجارت و با حضور شرکت کننده هایی از 5 استان و 4 منطقه آزاد کشور برگزار می شود.
نمایندگانی از استان های هرمزگان، مازندران، اردبیل، آذربایجان شرقی و البرز در کنار مناطق آزاد قشم ، ماکو، انزلی و ارس در چهارمین دوره آموزشی توجیهی فرآیندهای الکترونیکی درگاه خدمات و اطلاعات وزارت صنعت، معدن و تجارت، شرکت دارند.
این دوره های آموزشی توجیهی در زمینه هایی چون آموزش فرایندهای سامانه بهین یاب، ساختار طبقه بندی محصولات، آمار تولید، معرفی و آموزش سامانه اطلاعات مکانی، google earth و نحوه استفاده از GPS و گزارش‌ها و سامانه جمع‌آوری آمار اجرایی می شود.
برنامه های دیگری از جمله بازدید از صنایع فعال در ارس به عنوان صنعتی ترین منطقه آزاد ایران و بازدید از جاذبه های گردشگری این منطقه با هدف آشنایی با ظرفیت های منطقه آزاد ارس نیز در کنار این دوره آموزشی پیش بینی شده است.
گفتنی است، جلسات آموزشی آموزشی توجیهی فرآیندهای الکترونیکی درگاه خدمات و اطلاعات وزارت صنعت، معدن و تجارت به مدت 2 روز در روزهای 4 و 5 مرداد به میزبانی سازمان منطقه آزاد ارس برگزار می شود.

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو