نوسازی مدارس روستای تاریخی تیس

در نشست معاون توسعه علمى و فرهنگى سازمان برنامه و بودجه کشور با مديرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، راهبردهاى ارتقاء كيفيت آموزش در منطقه و به ویژه روستاى تيس بررسى شد.

به گزارش فرینا، محمدرضا واعظ‌مهدوى در اين ديدار بر لزوم بهره‌بردارى سازمان منطقه آزاد از ظرفيت خيرين مدرسه ساز تاكيد كرد و گفت: در دیداری که اخیرا با معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه داشتم، دکتر نوبخت برای تامین مالی و حمایت از طرح‌های توسعه انسانی استان سیستان و بلوچستان اعلام آمادگی کردند و گفتند اگر قدمی بتوانیم برای مردم این استان برداریم و کوتاهی کنیم، نزد خداوند مسئولیم.
واعظ‌مهدوی با ابراز خوشحالی از اقدامات توسعه‌ای سازمان منطقه آزاد چابهار، بر حمایت از طرح‌های فرهنگی و ارتقای شاخص‌های توسعه انسانی در سواحل مکران تاکید کرد.
عبدالرحيم كردى نيز در این نشست با اشاره به افتتاح بنياد خيريه مه¬بان در منطقه آزاد توسط این سازمان، گفت: مسئوليت اجتماعى سازمان، ایجاب می‌کند که به بالابردن سطح کیفیت آموزش توجه ویژه داشته باشیم و به همین دلیل، حمایت از ساخت چند باب مدرسه را در سطح شهرستان در دستور کار قرار دادیم.
رئیس هیات‌مدیره سازمان منطقه آزاد چابهار ادامه داد: ظرفیت خوبی در منطقه وجود دارد و فعالان و کارآفرینانی که در منطقه آزاد فعالیت دارند، برای انجام کارهای عام‌المنفعه پیش‌قدم شده‌اند.
کردی همچنین براى مشاركت در برنامه‌هاى نوسازى مدارس جنوب سيستان و بلوچستان اعلام آمادگى كرد و گفت: متاسفانه فضاهای آموزشی روستای تاریخی تیس، وضع مناسبی ندارند، بنابراین نخستین اولویت منطقه آزاد، به‌سازی مدارس تیس است. برای این منظور و طبق برنامه، کارگاه‌های عمرانی این منطقه تا چند هفته دیگر تجهیز می‌شوند.

امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو