بهبود شرایط سرمایه گذاران و صنایع پایین دستی در پایتخت انرژی کشور

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در حاشیه بازدید از شرکت اهتمام جم (تولید کننده محصولات پلاستیکی) گفت: شرایط همه جانبه، برای حضور صنایع پایین دستی در این منطقه فراهم است.

به گزارش فرینا، در راستای بررسی وضعیت و بهبود شرایط سرمایه گذاران و صنایع پایین دستی در پایتخت انرژی کشور صبح امروز (دوشنبه 9 مردادماه) مدیرعامل سازمان منطقه ویژه انرژی پارس به همراه جمعی از مدیران منطقه ویژه انرژی پارس با حضور در شرکت اهتمام جم از نزدیک با فعالیت های این شرکت آشنا و جهت توسعه فعالیت ها هم اندیشی های لازم صورت گرفت.
مهدی یوسفی در این بازدید با اشاره به تامین زیرساخت های لازم جهت توسعه صنایع پایین دستی گفت: با توجه به اینکه با تدابیر مقام عالی وزارت زنجیره صنایع بالادستی در پارس جنوبی در حال تکمیل شدن است از این رو برنامه ریزی های گسترده جهت جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی با هدف تسهیل شرایط ‏راه اندازی صنایع پایین دستی و کمک به ایجاد اشتغال پایدار صورت گرفته و امیداوریم در دولت دوازدهم شاهد افزایش چشمگیر تقاضاها و حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در حوزه صنایع پایین دستی در این منطقه باشیم.
یوسفی افزود: بدون شک توسعه صنایع پایین دستی می تواند علاوه بر افزایش درآمدها در راستای تامین نیازهای جامعه نیز موثر واقع شود.
در حاشیه این بازدید، مدیرعامل این شرکت تولید کننده قطعات پلاستیکی به ویژه پالت و کیسه های چند لایه FFS با تقدیر از تلاش ها و حمایت های منطقه ویژه انرژی پارس نیز گفت: خوشحالیم که مدیریت منطقه ویژه پارس با نگاه خود توجه ای ویژه به حوزه های سرمایه گذاری و صاحبان صنایع دارند و در رفع موانع توسعه فعالیت های این صنایع جدی هستند.
شرکت اهتمام جم در سال 1383 و با هدف سرمایه گذاری دربخش صنایع تکمیلی پتروشیمی تاسیس گردید. نظر به رشد و توسعه چشمگیر صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در عسلویه، این شرکت اقدام به احداث کارخانه پارس پلاستیک جم در زمینه تولید قطعات پلاستیکی به ویژه پالت و کیسه های چند لایه FFS و نیز کارخانه پارس فرمالین جم جهت تولید فرمالین و رزین اوره فرمالدئید در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نمود.
کارخانه پارس پلاستیک جم با ظرفیت تولید سالانه 23000 تن کیسه و پالت در سال 1386 و کارخانه پارس فرمالین جم با ظرفیت تولید 40000 تن فرمالین و 25000 تن UFC در سال 1390 به بهره برداری رسید.
شرکت اهتمام جم  در احداث کارخانجات و واحدهای تولیدی خود با تکیه بر دانش و تجربه متخصصین خود و نیز بهره گیری از حداکثر توان تولید داخل، پیشرفته ترین فن آوری و تجهیزات و ماشین آلات روز دنیا را نیز به خدمت گرفت.


 

امتیاز به خبر :