بازدید اکبر ترکان از فرودگاه تازه تاسیس منطقه آزاد ماکو

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در بدو ورود به منطقه آزاد ماکو از فرودگاه تازه تاسیس این منطقه و بخش های مختلف آن بازدید کرد.

به گزارش فرینا، اکبر ترکان که به منطقه آزاد ماکو سفر کرده است امروز (سه شنبه) با حضور در فرودگاه تازه تاسیس این منطقه از ترمینال مسافری، برج مراقبت و تجهیزات ناوبری خریداری شده توسط سازمان منطقه آزاد ماکو بازدید کرد.
مشاور رییس جمهور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: تلاش های مدیریت این منطقه برای احداث این فرودگاه در کمترین زمان ممکن و برقراری پروازها ستودنی است.
ترکان افزود: با برقرای پروازهای فرودگاه منطقه آزاد ماکو امکان تردد راحت سرمایه گذاران و مردم به این نقطه از کشور تسهیل شده است.
وی ادامه داد: فرودگاه ماکو سرآغاز حرکت رو به رشد این منطقه در حوزه سرمایه گذاری و تکمیل و توسعه زیرساخت هاست.
دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی تاکید کرد: آنچه که امروز در منطقه آزاد ماکو اتفاق افتاده است کارنامه دولت تدبیر و امید در این منطقه است.
اکبر ترکان در سفری سه روزه به منطقه آزاد ماکو، از پروژه های در دست احداث، سرمایه گذاری های انجام شده و فعالیت های در دست اقدام این منطقه بازدید می کند.
دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در بدو ورود مورد استقبال حسین فروزان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو و معاونین و مدیران این سازمان قرار گرفت.
بر اساس برنامه اعلام شده؛ اکبر ترکان روز سه شنبه 10 مرداد ماه از طریق فرودگاه ماکو وارد این منطقه شد.
وی در روز اول سفر خود از پروژه های ترمینال اصلی فرودگاه ماکو، ساخت جاده مرگنلر به پلدشت، تعریض جاده مرگنلر به ماکو و جاده شوط، پارک بانوان و سالن کشتی در شهرستان شوط، پروژه جاده لجستیک (کمربندی ساری سو) و شهرک صنعتی صنایع سبک بازدید می کند.
وی هم چنین در پایان روز اول بازدید خود از منطقه آزاد ماکو با سرمایه گذاران این منطقه دیدار و گفتگو می کند.

امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو