برگزاری جشنواره کرامت در بندر شهید رجایی

  • پنج‌شنبه 12 مرداد 1396 - 13:14
  • انزلي
  • 0 دیدگاه
همزمان با دهه کرامت و در آستانه میلاد حضرت امام رضا(ع)، جشنواره کرامت شامل برنامه های متنوعی همچون جشن میلاد، کنسرت موسیقی و بازارچه خیریه برای حمایت از کودکان سرطانی در بندر شهید رجایی برگزار شد.

به گزارش فرنیا، مراسم جشن میلاد حضرت امام رضا(ع) با حضور جمع کثیری از مسؤولان و کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان و شرکت های بخش خصوصی در ساختمان مرکزی بندر شهید رجایی برگزار شد.
در ابتدای این مراسم، اله مراد عفیفی پور، مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد امام رضا(ع) به آحاد جامعه دریایی و بندری، لزوم پیروی از ائمه معصومین را یاد آور شد.
شایان ذکر است، پخش یک نماهنگ به مناسبت میلاد امام رضا(ع)، اجرای مسابقه، قرعه کشی و اهداء جوایز از دیگر برنامه های این مراسم بود.
همچنین نماهنگ دیگری نیز به نمایش درآمد که حرکت خودجوش و پویش جمعی از کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با نام «مهربان تر باشیم» برای برآورده کردن 12 آرزوی کودکان یتیم تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ع) را به تصویر کشیده بود.  
در پایان این مراسم، اعضای گروه 40 نفره گروه موسیقی سنتی شیدا به سرپرستی حمید کراری به اجرای برنامه پرداختند؛ به گونه ای که قطعات اجرا شده توسط این گروه مورد استقبال پرشور شرکت کنندگان و حاضرین در سالن قرار گرفت. 
یادآور می شود، جشن میلاد امام رضا(ع) و کنسرت موسیقی گروه شیدا از جمله برنامه های جشنواره کرامت بود که به همت روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان برنامه ریزی و اجرایی شد.
همچنین بازارچه خیریه و فروش غذا برای حمایت از کودکان سرطانی در محل ساختمان مرکزی بندر شهید رجایی نیز از دیگر برنامه هایی بود که در قالب این جشنواره برپا شد و مورد استقبال قرار گرفت.

 

امتیاز به خبر :