حضور مرکز علمی- کاربردی چابهار در نمایشگاه دستاوردهای دانشگاه‌های کشور

رییس مرکز علمی ـ کاربردی منطقه آزاد چابهار گفت: این مرکز در نخستین "نمایشگاه نیم‌قرن دستاوردهای دانشگاه علمی و کاربردی کشور" شرکت کرد.

به گزارش فرینا، ازیر بلوچ افزود: مرکز علمی- کاربردی این منطقه با حضور در غرفه واحد استان سیستان و بلوچستان، آخرین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشت.
محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور  گفت: نمایشگاه دستاوردهای دانشگاه جامع علمی کاربردی با ارائه هزار و 200 دستاورد از مراکز مختلف این دانشگاه در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.
وی افزود: در این نمایشگاه دستاوردهای 220 مرکز این دانشگاه از 29 استان کشور ارائه شد.
امید تأکید کرد: در این نمایشگاه 1200 دستاورد ارائه شد که 86.5 درصد این دستاوردها مربوط به گروه صنعت، 9 درصد مربوط به گروه فرهنگ و هنر، 3 درصد مربوط به گروه کشاورزی و 1.5 درصد مربوط به گروه خدمات است.
امید گفت: در حاشیه این نمایشگاه، معرفی دوره‌های علمی ـ کاربردی، بازارچه کارآفرینی و بستر ارتباط میان مراکز و صنایع مختلف برگزار شد.
وی اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه نقش مهمی در معرفی فعالیت‌های این دانشگاه به عموم مردم خواهد داشت.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این دانشگاه امسال 25 مین سالگرد تأسیس خود را جشن خواهد گرفت برنامه‌های مختلفی از سال گذشته در این زمینه آغازشده و برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دانشگاه نیز یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها در این حوزه به شمار می‌رود.

امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو