تیم نجات غریق منطقه آزاد ارس سوم شد

در مجموع رقابت های اولین دوره مسابقات قهرمانی نجات غریق استخری شمالغرب کشور که در منطقه آزاد ارس برگزار شد، تیم منطقه آزاد ارس به عنوان سوم تیمی دست یافت.

به گزارش فرینا، رقابت های مردان رشته های مختلف نجات غریق بلافاصله بعد از اتمام رقابت های بانوان، روز جمعه ۱۳ مرداد ۹۶ در منطقه آزاد تجاری ارس و با حضور ۶ تیم در ۵ ماده برگزار شد و تیم منطقه آزاد ارس به عنوان میزبان این مسابقات به عنوان سوم تیمی دست یافت. 
بر اساس نتایج اعلام شده در رشته شنای 200 متر با مانع، بهزاد نوبری پور از آذربایجان شرقی اول شد. عنوان دوم این رشته نیز به عباس جهانگیری از منطقه آزاد ارس رسید. پویا خادم از آذربایجان شرقی نیز در این رشته سوم شد. 
همچنین در رشته شنای 100 متر حمل آدمک با حلقه عناوین اول تا سوم به ترتیب به علی امیر اصلانی از زنجان، حسین اسفندیاری از اردبیل و بهزاد سلطانی آذر از آذربایجان شرقی رسید. 
در رشته ۱۰۰ متر حمل آدمک با پای غواصی نیز عنوان نخست به حامد خوش خط از زنجان رسید. پویا خادم از آذربایجان شرقی و صادق میرزانژاد اصل از اردبیل نیز به طور مشترک عنوان دوم را کسب کردند. عباس جهانگیری از منطقه آزاد ارس در این رشته سوم شد. 
در رشته تیمی پرتاب طناب نیز عناوین نخست به ترتیب به تیم های کردستان، آذربایجان شرقی و منطقه آزاد ارس رسید. رشته تیمی 25*4 متر حمل آدمک نیز نفرات برتر خود را شناخت و به این ترتیب، زنجان در این رشته به مقام نخست رسیده و عناوین بعدی به ترتیب به تیم های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی رسید. 
در نتایج کلی تیمی در رشته های آقایان و بانوان آذربایجان شرقی با 54 امتیاز اول شد. زنجان نیز با 52 امتیاز به عنوان دوم دست یافت. عنوان سوم این دوره از رقابت ها نیز با 35 امتیاز به تیم منطقه آزاد ارس رسید. 
گفتنی است، در اولین دوره مسابقات نجات غریق شمالغرب کشور، به میزبانی منطقه آزاد ارس و به مناسبت دهه کرامت، تیم های از منطقه آزاد ارس و استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان و کردستان حضور داشتند و این مسابقات به طور جداگانه در رده های بانوان و آقایان برگزار شد.

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
امتیاز به خبر :