جشنواره 14روزه در تابستان جزیره قشم

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد قشم گفت: در پی مذاکرات انجام شده با مدیریت شبکه جهانی هدهد و در راستای نگاه ویژه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به پروژه "قشم جزیره ای برای کودکان" و با هدف معرفی این پروژه در سطح بین المللی، جشنواره ای ۱۴ روزه در دل روزهای تابستانی قشم و با حضور در بازارها و مراکز تجاری جزیره قشم توسط کاروان برنامه سازان تلویزیونی شبکه جهانی هدهد برگزار می شود.

به گزارش فرینا، مرتضی شیخ زاده با بیان این مطلب افزود:«کاروان هدهد» ویژه برنامه شبکه هدهد است که به معرفی نقاط گردشگری و زیبای دنیا می پردازد و در جدیدترین قسمت خود 23 مرداد ماه به جزیره قشم سفر می کند تا در روزهای تابستانی شادی را از این جزیره روی آنتن ببرد.
وی اظهار امیدواری کرد: این برنامه با آیتم های استودیویی و گزارشی با استقرار در مراکز تجاری و بازارها علاوه بر ایجاد رونق کسب و کار و تشویق سفر به جزیره در این ایام مناسب خرید، نقاط مختلف قشم را به عنوان یک جزیره دوستدار کودک به شبکه شهرهای دوستدار کودکان در سراسر کشور و جهان متصل و کودکان و نوجوانان را برای سفر به این جزیره ترغیب کند.
مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد قشم گفت: «کاروان هدهد» در یک مکان جذاب، قشم را روی آنتن می برند. استندآپ، نمایش و گفتگو از جمله آیتم های استودیویی این برنامه در جزیره بوده و  گزارش های حاشیه ای،  طنز و گفتگو با گردشگران و خریداران در مراکز تجاری نیز از دیگر بخش های اجرایی در آب و هوای تابستانه جزیره خواهد بود.

درکنار تمامی این بخش ها، آیتم ویژه ای به منظور معرفی پروژه "قشم جزیره ای برای کودکان" در نظر گرفته شده است که ضمن ارائه فرصت به مدیران این پروژه به منظور تشریح جزئیات و اهداف این برنامه جامع و آینده محور،  اقدامات صورت گرفته در این راستا را نیز به تصویر می کشد.
شیخ زاده افزود: کاروان هدهد به مدت ۲ هفته مهمان مردم جزیره زیبای قشم می شود و با ویژه برنامه های متعدد تولیدی، محیطی و میدانی لحظات مفرح و شادی را برای کودکان و نوجوانان از جزیره به تصویر می کشاند.
وی با اعلام اینکه شبکه «جهانی هدهد» اولین شبکه اسلامی بین‌المللی در حوزه کودک و نوجوان است که از طریق ماهواره فعالیت می‌کند بیان داشت: تصویب ساختار اجرایی پروژه  " قشم جزیره ای برای کودکان" و کلیات برنامه های اقدامات عملی آن در سال 96 توسط شورای راهبری منطقه آزاد قشم با هدف تاکید بر نقش و اهمیت کودکان به عنوان ارزشمندترین سرمایه یک جامعه و اهتمام همه جانبه و ایجاد اراده جمعی در نهاد های مسئول و مردم نهاد در راستای ارتقای مراقبت های بهینه در دوران کودکی، آموزش و کسب مهارت های زندگی سالم و شکوفا، بهداشت و تغذیه مناسب، توسعه روان و فراگیری زبان متناسب با سن و توسعه اجتماعی – شناختی کودکان جزیره قشم به عنوان محورهای مهم این پروژه ، سبب اشتیاق حضور عوامل این برنامه که در طول سال به نقاط مختلف کشور و جهان اعزام می شود در جزیره قشم شده است.
جزیره قشم با یک هزار و 500 کیلومتر‌‌ مربع وسعت به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس با ظرفیت های فراوان در جنوب ایران همه ساله در جشنواره تابستانه با آب و هوای آفتابی در کنار دریای مواج و ورزشها و تفریحات آبی و موقعیت مناسب با قیمت های جشنواره ای در بازارها میزبان گردشگران است.

امتیاز به خبر :