بازدید معاون امور زیربنایی سازمان بنادر از پروژه های عمرانی بندر شهیدرجایی

معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر طی سفری یکروزه به استان هرمزگان از پروژه های فنی و عمرانی بندر شهید رجایی بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند پیشرفت پروژه ها قرار گرفت.

به گزارش فرینا، در جریان این سفر، محمد رضا اللهیار، مدیرکل مهندسی سواحل و بنادر، سیدمحمود علمایی، مدیر کل مهندسی عمران و فرهاد منتصر کوهساری، مدیر کل تامین و مهندسی تجهیزات، عضو هیات عامل و معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی را همراهی می کردند.
نورالدین علی آبادی و هیات همراه در نخستین برنامه بازدید خود از پروژه های فنی و عمرانی، از شهرک مسکونی شهید رجایی، شهرک حمل و نقل بندرعباس، اراضی پشتیبانی ۲۴۰۰ هکتاری الحاقی به بندر شهید رجایی و پروژه حصارکشی این اراضی بازدید کردند.
بازدید از پروژه آب شیرین کن در حال احداث در این بندر با ظرفیت روزانه ۴ هزار متر مکعب از جمله برنامه های بازدید یکروزه علی آبادی و هیات همراه به هرمزگان بود .
دو پایانه نفتی احداث شده در بندر خلیج فارس، یک پایانه نگهداری کالای خطرناک، بازسازی خطوط ۲ تا ۷ ریلی و نوسازی آسفالت جاده های داخلی بزرگترین بندر تجاری کشور از دیگر پروژه هایی بود که مورد بازدید قرار گرفت. 
گفتنی است؛ فرهاد کوهساری، مدیر کل تامین و مهندسی تجهیزات به نیابت از معاون مهندسی و توسعه امور زیر بنایی سازمان بنادر و دریانوردی با حضور در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) از روند ساخت دو فروند بارج و شناور دریاپاک متعلق به سازمان بنادر و دریانوردی بازدید کرد.
 لازم به ذکر است، طی مراسمی با حضور عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی هرمزگان و در آستانه ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت آزادگان هشت سال دفاع مقدس به میهن، سه نفر از آزادگان شاغل در بندر شهید رجایی تجلیل شدند.
سپس در نشستی با حضور اله مراد عفیفی پور، مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان و معاونین فنی و مهندسی عمران این اداره کل، آخرین وضعیت اعتباری پروژه های بندر شهید رجایی، چالش ها و مشکلات پیش رو نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


 

امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو