اظهار نظر 5 نماینده مجلس درباره انتصاب مونسان به عنوان رییس میراث فرهنگی

یک عضو فراکسیون گردشگری مجلس، علی اصغر مونسان را مدیری خوش سابقه در مناطق آزاد دانست و گفت: او در حوزه گردشگری نیز ظرفیت های خوبی در منطقه آزاد کیش ایجاد کرد.

به گزارش فرینا به نقل از ایسنا، زهرا ساعی اظهار کرد: تصور می‌کنم ریاست جدید سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به خوبی می‌تواند این مجموعه را مدیریت کند تا به اهدافمان در توسعه ظرفیت‌های بی بدیل این صنعت برسیم.
وی افزود: کشور ما به واسطه اقلیم چهارفصل خود و تاریخ طولانی و شکوهمندش ظرفیت بالایی در حوزه گردشگری دارد.
ساعی افزود: نگاه توسعه گرا و توان جذب سرمایه گذاری در عرصه گردشگری نیاز این بخش است که با به کارگیری مدیران توانمند و آشنا با ارکان مختلف حوزه ی میراث و صنایع دستی و مدیریت ارشد و با سابقه آن حتما میتوان به آینده میراث امیدوار بود

سیاوشی: مونسان شناخت خوبی از حوزه گردشگری دارد
یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با ابراز خشنودی از انتخاب مونسان به عنوان رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گفت: مونسان شناخت خوبی از حوزه گردشگری دارد و سابقه ایشان در جذب سرمایه گذاری در بخش گردشگری برای منطقه آزاد کیش سابقه مثبتی است.
طیبه سیاوشی اظهار کرد: سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به لحاظ قانونی مورد نظارت مجلس نیست. اما مجلس می‌تواند با تعامل خوبی که با این سازمان ایجاد می‌کند، در عرصه‌های مختلف شرایط را برای توسعه گردشگری مهیا کند.
وی افزود: سابقه مدیریت رئیس جدید این سازمان نشان می‌دهد ایشان توانایی ایجاد تغییرات مهم در عرصه گردشگری را دارد و این سازمان نیز با توجه به ظرفیت بالای انسانی، زیست محیطی و تاریخی کشورمان پتانسیل تبدیل شدن به یک منبع مالی خوب را دارد.

مسعودی: مونسان سوابق و تجارب خوبی دارد
یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: به انتخاب مونسان به عنوان رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری خوش بینم و امیدواریم او بتواند انقلابی در عرصه گردشگری ایجاد کند.
اصغر مسعودی با اعتقاد به اینکه تاکنون ظرفیت گردشگری برای ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی با بی توجهی‌های زیادی مغفول مانده است تاکید کرد که اگر می‌خواهیم درآمدی به غیر از نفت داشته باشیم و وابستگی به نفت را کاهش دهیم، باید گردشگری را توسعه دهیم.
وی افزود: رئیس جدید سازمان میراث فرهنگی سابقه و تجربه خوبی در منطقه آزاد دارد، البته باید برنامه‌های ایشان در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با دقت بیشتر و نگاه کارشناسی‌تر مطالعه شود.
این نماینده مجلس اظهارامیدواری کرد که همه سازمان‌ها و نهادهای وابسته به این عرصه بتوانند برای رسیدن به اهداف این سازمان به وظایف خود بخوبی عمل کنند.

میرزاده: سابقه مونسان در سطح ملی و فرا ملی مثبت است
یک عضو فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی سابقه مونسان را در سطح ملی و فرا ملی مثبت اررزیابی کرد و ابراز داشت: مونسان در این سالها منطقه آزاد کیش را به خوبی به یک قطب گردشگری تبدیل کرده است.
حمایت میرزاده خاطر نشان کرد: در حوزه گردشگری ظرفیت های خوبی در کشور وجود دارد که برای تبدیل کردن آن به ثروت مولد و اشتغال‌زا تیم جدید سازمان میراث فرهنگی از توانایی های لازم برخوردارند و انتخاب به موقع رئیس جمهور در آغاز دولت دوازدهم امیدها را برای تحول در گردشگری و صنایع دستی زنده کرده است.
به گفته وی، تقویت بخش صنایع دستی و صیانت از حوزه ی میراث فرهنگی کم نظیر در عرصه جغرافیایی ایران ظرفیت اشتغال زایی بالایی را در کشور به همراه دارد و می‌تواند در جهت رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی و کاهش وابستگی به در آمد های ناپایدار و فروش نفت موثر باشد.
عضو فراکسیون گردشگری مجلس مونسان را در این زمینه دارای توانایی خوبی دانست و برای وی ارزوی موفقیت کرد.

احمدی لاشکی: مونسان مدیری با تجربه و توانمند است
یک عضو فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری مجلس گفت: رییس جدید میراث فرهنگی از تجربه خوبی برخوردار بوده و توانمندی لازم را برای اداره این سازمان دارد.
قاسم احمدی لاشکی در ارزیابی از انتخاب مونسان برای ریاست سازمان میراث فرهنگی و گردشگری اظهار کرد: رییس جدید سازمان میراث فرهنگی با توجه به سابقه خوبی که در منطقه آزاد کیش دارد قطعا بسیار موفق خواهد بود.
وی تصریح کرد: طی بازدیدهایی که به عنوان عضو فراکسیون میراث فرهنگی از منطقه آزاد کیش داشتم به جد می‌توانم بگویم مونسان مدیری بسیار موفق است و در کیش توان مدیریتی خود را بخوبی نشان داد.
نماینده مردم نوشهر در مجلس همچنین بیان کرد: مونسان فرد با تجربه و توانمندی است و امیدوارم با تجربه ای که دارد بتواند در سازمانی که عهده دار مسولیتش شده موفق باشد.
وی در پایان گفت: پس از بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی به مجلس، حتما فراکسیون میراث فرهنگی و گردشگری از وی دعوت به عمل خواهد آورد که برنامه های خود را جامع تر به ما ارایه کند.

ساعی: مونسان مدیری خوش سابقه است
یک عضو فراکسیون گردشگری مجلس، مونسان را مدیری خوش سابقه در مناطق آزاد دانست و گفت: او در حوزه گردشگری نیز ظرفیت های خوبی در منطقه آزاد کیش ایجاد کرد.
زهرا ساعی اظهار کرد: تصور می کنم ریاست جدید سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به خوبی می‌تواند این مجموعه را مدیریت کند تا به اهدافمان در توسعه ظرفیت های بی‌بدیل این صنعت برسیم.
وی افزود: کشور ما به واسطه اقلیم چهارفصل خود و تاریخ طولانی و شکوهمندش ظرفیت بالایی در حوزه ی گردشگری دارد.
ساعی افزود: نگاه توسعه گرا و توان جذب سرمایه گذاری در عرصه گردشگری نیاز این بخش است که با به کارگیری مدیران توانمند و آشنا با ارکان مختلف حوزه میراث و صنایع دستی و مدیریت ارشد و با سابقه آن حتما می توان به آینده میراث امیدوار بود.

امتیاز به خبر :