دانشگاه پیام نور جلفا بین المللی می شود

در دیدار معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس و مسئولان دانشگاه پیام نور بر لزوم تسریع در روند بین المللی شدن دانشگاه پیام نور جلفا تاکید شد.

به گزارش فرینا، این دیدار به منظور پیگیری روند بین المللی شدن دانشگاه پیام نور جلفا برگزار شد و طرفین بر لزوم تسریع این روند و برداشتن موانع تاکید کردند.
در این دیدار، علاوه بر معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس، مدیر کل دفتر برنامه ریزی و هماهنگی مراکز بین الملل دانشگاه پیام نور، رئیس دانشگاه پیام نور استان ، رئیس امور اداری و پشتیبانی پیام نور استان و رئیس دانشگاه پیام نور واحد جلفا به همراه برخی از مسئولان فرهنگی سازمان منطقه آزاد ارس حضور داشتند.
گفتنی است، سال گذشته با برگزاری نشست روسای دانشگاه های مناطق آزاد کشور به میزبانی منطقه آزاد ارس، بر لزوم بین المللی شدن دانشگاه های مستقر در مناطق آزاد ایران تاکید شده بود و این جلسه در ادامه مصوبات نشست سال گذشته بوده است.
هم اکنون پردیس های بین المللی دانشگاه های تهران و تبریز به همراه شعب بین المللی دانشگاه های علوم پزشکی، آزاد اسلامی و پیام نور در منطقه آزاد ارس مستقر هستند و این دانشگاه ها به همراه مرکز علمی کاربردی آمیکو در این منطقه فعالیت می کنند.

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو