بکارگیری اعتبارات توسعه ای منطقه اقتصادی پیام برای تولید و اشتغال

مدیرعامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت: در سال های اخیر به دلیل نیاز کشور به تولید، اشتغال و حمایت از شرکت های دانش بنیان، تلاش کرده ایم اعتبارات توسعه ای این مجموعه را نیز به همین سمت وسو سوق دهیم.

به گزارش فرینا، سعید زرندی در دیدار با مدیران عامل ادوار گذشته مجموعه پیام با اشاره به اینکه مجموعه پیام با حوزه اشتغال کشور مرتبط است، افزود: یکی از جدی ترین موضوعات مجموعه پیام که در حال پیگیری است برنامه های توسعه ای 20 گانه است.

زرندی گفت: این مجموعه به عنوان مرکز توسعه تکنولوژی، اشتغال و اقتصاد کشور در سنوات اخیر به لحاظ تمام شاخص ها رشد خوبی داشته اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

وی در ادامه با بیان اینکه رویکرد وزیر جدید ارتباطات سبب تسریع در طرح های اشتغالزایی منطقه ویژه پیام می شود افزود: با روی کار آمدن وزیر جدید ارتباطات شاهد روند رو به رشد برنامه های توسعه بیست گانه شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام به حمایت های وزیر پیشین ارتباطات و فناوری اطلاعات برای رفع موانع و مشکلاتی که از سالیان قبل در مجموعه پیام وجود داشته اشاره کرد و گفت: دوران تصدی آقای واعظی به عنوان وزیر ارتباطات توجه ویژه و جدی به این مجموعه شد که از بدو تاسیس شرکت تا کنون بی سابقه بوده است.

وی در ادامه ضمن تشکر از دکتر واعظی برای ایشان در منصب جدید (ریاست دفتر رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری) آرزوی توفیق نمود.

زرندی با بیان اینکه مدیران قبلی منطقه ویژه اقتصادی پیام در ایجاد و توسعه این مجموعه تلاش های زیادی داشته اند، افزود: سعی ما بر این است که از تجربیات این مدیران و کسب مشاوره و راهکار به صورت مداوم برای رسیدن به اهداف مجموعه بهره ببریم.

وی  با  تبریک انتخاب و کسب رای اعتماد جناب آقای مهندس جهرمی به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: ایشان از مدیران جوان، خوش ذوق، پر انرژی و با انگیزه‌ای است که یقینا با حضورشان در مسند عالی وزارت ارتباطات شاهد روند رو به رشد برنامه‌های توسعه بیست گانه شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام خواهیم بود .

لازم به ذکر است که آقایان شهاب الدین، محمد علی محبی، محمد نوروزی، سید محمد قادری و حسن حاج عباسی مدیران عامل گذشته شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام بنا به دعوت دکتر زرندی با حضور در محل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام در جریان آخرین برنامه‌ها و تحولات شرکت قرار گرفتند  .


 


برچسب ها : منطقه ویژه پیام
امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو