کاهش هزینه کارت واردات کالا به 5 میلیون ریال

معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند در جزییات این خبر گفت: توسعه و رونق بخشی به بازارها و تقویت زیرساخت های آن از مهم ترین اهداف و سیاست گذاری های کوتاه این سازمان در حوزه تجارت و بازرگانی است.

به گزارش فرینا، محمود ترک زاده افزود: تسهیل در فرآیند تجارت و رونق در کسب و کار همواره از موضوعات مطرح شده در جلسات اعضای هیئت مدیره این سازمان بوده است که در نتیجه مطالعات و بررسی های علل و عوامل تسریع در فرآیند تجارت و واردات کالا به ویژه کالاهای اساسی مورد نیاز تولید و تقویت زیرساخت های اقتصادی و صنعتی، موضوع کاهش هزینه کارت واردات کالا مطرح و به تصویب آن اعضا رسید.
ترک زاده در ادامه عنوان کرد: هزینه کارت واردات کالا تا قبل از تصویب، مبلغ 12 میلیون ریال بوده است که به منظور تسریع در فرآیند واردات کالا به ارزش 700 میلیون دلار که در سابق به تصویب رسیده بود، هزینه کارت واردات کالا به 5 میلیون ریال کاهش پیدا کرد.
وی در پایان گفت : به اطلاع کلیه بازرگانان فعال در آبادان و خرمشهر می رسانم که مصوبه اخیر از امروز لازم الاجرا شد و برای تسهیل در امور می توانند به مدیریت بهبود کسب و کار و توسعه رقابت این سازمان مراجعه کنند.
بازرگانان و تجار می توانند با مراجعه به مدیریت بهبود کسب و کار در خصوص مابه التفاوت مبلغ دریافتی کارت واردات كالا و مطالبه آن اقدام کنند.

برچسب ها : منطقه آزاد اروند
امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو