برگزاری نمایشگاه هوایی ایرشو برای اولین بار در فرودگاه پیام

مدیر اجرایی نمایشگاه هوایی ایرشو، از برگزاری نمایشگاه دوسالانه هوایی ایرشو از تاریخ 15 تا 19 اسفند ماه در منطقه ویژه اقتصادی فرودگاه پیام خبر داد.

به گزارش فرینا، مهدی شیخ الاسلامی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه در تهران شرایط برگزاری ایرشو وجود نداشت این نمایشگاه همواره در جزیره کیش برگزار می‌شد. اما از این پس، نمایشگاه یک سال در فرودگاه پیام و سال دیگر در کیش برگزار خواهد شد.

شیخ الاسلامی درباره برگزاری این نمایشگاه در فرودگاه پیام افزود: در دو فرودگاه تهران یعنی مهرآباد و امام خمینی (ره) به علت حجم و ترافیک پروازی امکان برگزاری نمایشگاه و اجرای ایرشو وجود نداشت و عملاً با استانداردهای سازمان هواپیمایی کشوری در تضاد بود.

وی ادامه داد: فرودگاه پیام به علت نزدیکی به تهران و جمعیت 3 میلیونی استان البرز و 12 میلیونی استان تهران باعث شد تا بهترین گزینه این فرودگاه باشد.

مدیر اجرایی نمایشگاه هوایی ایرشو، با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی قرار بود این نمایشگاه در مهرماه برگزار شود اما مصادف شدن آن با محرم این امر را محیا نکرد، گفت: در نهایت مقرر شد این نمایشگاه 15 تا 19 اسفندماه سال جاری به مدت 4 روز با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی برگزار شود.

شیخ‌الاسلامی با اشاره به اینکه استقبال از این نمایشگاه به علت موقعیت مناسب و هم‌جواری با استان تهران قابل‌ مقایسه با نمایشگاه کیش نخواهد بود، افزود: در حال حاضر فرودگاه پیام 12 شرکت آموزش خلبانی با تعداد بسیاری دانشجو دارد و از طرفی هم‌جواری تهران با استان البرز باعث خواهد شد تا استقبال بیشتری از این نمایشگاه صورت بگیرد.

مدیر اجرایی نمایشگاه هوایی ایرشو، گفت: با چند شرکت خارجی برای حضور در این نمایشگاه مذاکره کرده‌ایم و دو شرکت خارجی نیز برای ایرشو اعلام آمادگی کرده‌اند.


برچسب ها : منطقه ویژه پیام
امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو