تکمیل زیرساخت های منطقه ویژه بوشهر برای حضور سرمایه گذاران خارجی

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری بوشهر گفت: زیرساخت های لازم و تمام نیازمندی ها در زمینه آب، برق، گاز و زمین برای سرمایه گذاری، شرکت چینی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر آماده است.

به گزارش فرینا، سعید زرین فر با اشاره به ظرفیت های شهر برای سرمایه گذاری صنعتی افزود: دریا، مهم ترین ظرفیت این استان برای سرمایه گذاری است و این قابلیت می تواند برای صادرات محصولات به سرمایه گذاران کمک کند.

زرین فر گفت: ظرفیت مطلوب مخابراتی بوشهر این امکان را برای طرف چینی فراهم می کند تا ارتباطات خود با دفتر مرکزی آن شرکت در چین را براحتی دنبال کند.

وی، با قدردانی از مدیران شرکت چینی برای انتخاب بوشهر برای تولید لعاب در قالب یک گروه صنعتی، افزود: منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با توجه به شرایط، بهترین موقعیت برای سرمایه گذاری شرکت چینی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: توجه به مسائل زیست‌محیطی از جمله موارد مورد نظر مسئولان این استان است که این موضوع در نشست های آینده با مدیران شرکت چینی پیگیری می شود.

زرین فر افزود: در کنار منطقه ویژه اقتصادی بندر بوشهر، شهرک های صنعتی بوشهر، دشتی و تنگستان هم فرصت خوبی برای سرمایه گذاری طرف چینی است.

وی گفت: ارتباط خوب مدیران بوشهر با هم از دیگر ظرفیت های مطلوب برای حضور سرمایه گذاران است و ما در این پروژه طرف چینی را شریک خود می دانیم. موقعیت بوشهر نسبت به سایر استان هایی که سرمایه گذار چینی آنها را مورد بررسی قرار داده بهتر است.


برچسب ها : منطقه ویژه بوشهر
امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو