استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی در منطقه ویژه چهار محال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی برای تکمیل منطقه ویژه اقتصادی این استان ضروری است.

به گزارش فرینا، قاسم سلیمانی دشتکی در نشست بررسی مشکلات منطقه ویژه اقتصادی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی برای تکمیل منطقه ویژه اقتصادی این استان ضروری است، افزود: باید زمینه برای تسریع اجرای پروژه منطقه ویژه اقتصادی استان چهارمحال و بختیاری فراهم شود.

سلیمانی دشتکی گفت: باید از همه ظرفیت ها به ویژه بخش خصوصی برای تکمیل منطقه ویژه اقتصادی استان چهارمحال و بختیاری استفاده شود.

وی افزود: منطقه ویژه اقتصادی زمینه ساز توسعه و پیشرفت استان چهارمحال و بختیاری است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه نیاز آبی منطقه ویژه اقتصادی استان چهارمحال و بختیاری از پروژه انتقال آب بن - بروجن تامین می شود، گفت: بخشی دیگر از نیاز آبی این منطقه از آب های زیرزمینی تامین می شود.

سلیمانی دشتکی افزود: نزدیکی این منطقه ویژه اقتصادی به استان اصفهان زمینه ساز ورود سرمایه گذار است و معافیت های مالیاتی از تمهیدات ویژه برای سرمایه گذاری در این منطقه است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون سرمایه گذاران بسیاری برای سرمایه گذاری در اینن منطقه اعلام آمادگی کرده اند، گفت: بهره برداری از منطقه ویژه اقتصادی استان چهارمحال و بختیاری زمینه ساز توسعه و پیشرفت استان چهارمحال و بختیاری است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اقدامات دولت در این استان، افزود: طی فعالیت دولت یازدهم تلاش های بسیاری برای توسعه این استان از جمله توسعه زیرساخت ها، اجرای پروژه های آبرسانی، گازرسانی، تامین آب روستاها و شهرها و ... انجام داده است.

سلیمانی دشتکی گفت: توسعه بزرگراه ها از دیگر اقدامات دولت در استان چهارمحال و بختیاری است.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: تلاش برای راه اندازی واحد های صنعتی تعطیلی و راکد و افزایش تولید واحدهای تولیدی از دیگر اقدامات دولت در این استان به شمار می رود.


امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو