یک انتصاب جدید در منطقه ویژه بوشهر

طی حکمی از سوی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر، معاون اداری و مالی این منطقه ویژه تعیین و منصوب شد.

به گزارش فرینا، در این حکم، مجید قائدی به عنوان معاون اداری و مالی منطقه ویژه اقتصادی اقتصادی بوشهر تعیین و منصوب شد.

حسین نامور در آیین معارفه مجید قائدی ضمن برشمردن اهمیت حوزه اداری و مالی، توجه بیشتر به افزایش رضایت شغلی و ارتقاء مهارت کارکنان را لازمه وضعیت شتاب منطقه ویژه اقتصادی بوشهر برای رسیدن به اهداف والاتر دانست و گفت: برای اجرای این سیاست های پرشتاب و هدفمند نیاز به توان بیشتر است و این توان بیشتر با توانمندسازی همه کارکنان این مجموعه میسر خواهد بود.

نامور عدم استفاده مطلوب از سرمایه‌های انسانی را از مصادیق هدر رفت فرصت ها عنوان نمود و افزود: از آنجايي كه در حوزه انسانی افراد شایسته ای داریم، مي بايست از آنها استفاده مفيد و به موقع داشته باشيم و برای استفاده درست از این سرمایه های اصلی مجموعه، نیازمند دو ابزار مهم یعنی ارزشیابی و آموزش تخصصی هستیم که امیدواریم در این مهم به نتیجه قابل قبولی دست یابیم.

وی در جمع معاونین و مدیران این منطقه با اشاره به این که باید به سمت بهبود روش های انجام کار جهت صرفه جویی در انجام کار و بالابردن رضایت کاری حرکت کنیم، افزود: انتظار داریم معاونت جدید با عنایت به تعامل موثر خود با مجموعه كاركنان منطقه و مجموعه واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در منطقه و دستگاههای اجرایی استان نسبت به رفع مشکلات و موانع پیش روی منطقه ویژه بوشهر اهتمام ورزند.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر همچنین در این آیین ضمن معرفی مجید قائدی به عنوان معاون اداری و مالی، از مجموعه معاونین و مدیران منطقه خواست با وی همکاری و تعامل لازم را داشته باشند.

گفتنی است؛ مجید قائدی پیش از این در مسئولیت های مدیر مالی شرکت شهرکهای صنعتی استان بوشهر و البرز، مدیر مالی شرکت توان گستر وابسته به نیروگاه اتمی بوشهر و مدیر مالی شرکت آفرید بوشهر خدمات شایسته ای را از خود به جای گذاشته است.


برچسب ها : منطقه ویژه بوشهر
امتیاز به خبر :