بازدید نماینده شهرستان های ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی از بندرامیرآباد

نماینده شهرستان ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به همراه هیأتی از منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد بازدید کردند.

به گزارش فرینا، در این بازدید که از مناطق عملیاتی، زیرساخت ها و کارخانجات مستقر در منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد انجام شد علی اصغر یوسف نژاد نماینده شهرستان ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی از روند توسعه روز افزون امکانات، تجهیزات و سرمایه گذاری های  انجام شده ابراز رضایت کرد.

مدیربنادر و دریانوردی ومنطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد، این بندر را تنها بندر نسل سوم کشور معرفی کرد که منافع اقتصادی آن نه تنها برای استان مازندران بلکه برای کشور می تواند زمینه ساز تحولی شگرف درسال مزین به نام «اقتصاد مقاومتی، تولیدواشتغال » در بخش صنعت حمل ونقل دریایی باشد.

علی خدمتگزار با اشاره به حجم سرمایه گذاری های انجام شده توسط دولت و بخش خصوصی در بندر امیرآباد گفت: اتصال به شبکه ریلی کشور،برخورداری از سیستم حمل ونقل چند وجهی، داشتن ۱۵ پست اسکله فعال و در حال بهره برداری، همچنین افتتاح اسکله رورو ریلی بندر تا پایان سال جاری را از دیگر ویژگی های بزرگترین بندر حاشیه شمالی دریای خزر بر شمرد.

خدمتگزار در پایان این بازدید میدانی ضمن تشکر از مسئولین و مجمع نمایندگان استان در خصوص حمایت از مجموعه بندرامیرآباد برای تکمیل پروژه ها و طرح های توسعه ای این بندر، به افتتاح فاز دوم بندر توسط دکتر روحانی ریاست محترم دولت تدبیر و امید درفروردین ماه سال جاری اشاره و بر نقش موثر و تعیین کننده این حمایت ها در ادامه کار منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد تأکید کرد.


امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو