ژئوپارک جهانی قشم یک بِرند ملی است

  • دوشنبه 15 آبان 1396 - 12:27
  • انزلي
  • 0 دیدگاه
مدیر ژئوپارک جهانی قشم هم در نشست با تورگردانان کشور گفت: ژئوپارک جهانی قشم به عنوان یک بِرند ملی در حقیقت موتور محرکه قطار گردشگری در این جزیره است.

به گزارش فرینا، حمید رضا محسن پور در نشست با تورگردانان مطرح کشورمان در سالن مرکز بین المللی رشد منطقه آزاد قشم با اعلام اینکه برگزاری دوره های آموزشی نقش ارزشمندی در ارتقای جوامع محلی برای استفاده از صنعت گردشگری داشته است، افزود: علیرغم کارهای انجام شده هنوز در ابتدای راه هستیم و به مرور نقش گردشگری این جزیره به ویژه در بُعد بین المللی نمایان تر خواهد شد.
او گفت: تائید اقدامات انجام شده از سوی جوامع بین المللی در بخش آموزش جوامع محلی و اقداماتی که در ژئوسایت های ژئوپارک جهانی قشم انجام شده، مایه دلگرمی برای آینده گردشگری قشم است.
مدیر ژئوپارک جهانی قشم با تاکید بر توجه مردم این جزیره نسبت به ژئوپارک، گفت: بستر گردشگری در جزایر خلیج فراس به ویژه قشم، می تواند قشم را به قطب مهم  گردشگری مسئولانه با علایق خاص در این منطقه تبدیل کند.
بنا به این گزارش، گروهی از تورگردانان کشور از شهرهای تهران، اصفهان، شیراز و مشهد مقدس طی چهار روز سفر به منطقه آزاد قشم، از ظرفیت های گردشگری این جزیره در جنوب ایران دیدن کردند.

 

امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو