نقش پر رنگ بانوان در اربعین حسینی به یادگار می ماند

مدیر کل امور بانوان استانداری خوزستان گفت: امسال نسبت به سال های گذشته خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی بهتر و بیشتر شده است و نقش پررنگ بانوان در این حماسه به یادگار می ماند.

به گزارش فرینا، سیده فرانک موسوی امروز سه شنبه در حاشیه بازدید از موکب های حسینی بانوان و تردد زوار از مرز شلمچه ، عنوان کرد : بانوانی که در حال خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی هستند با خلوص نیت به ابا عبدالله الحسین در این حماسه بزرگ نقش خود را ایفا می کنند.
وی از صمیمیت، انسجام و وحدت بانوان در خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه خبر داد وافزود : با توجه به اینکه اربعین یک حماسه خودجوش مردمی است در بعضی از مواکب شاهد هنردست بانوانی هستیم که شاید برخی از دختران نیز نتوانند آن ها را انجام دهند.
موسوی با اشاره به حضور خالصانه بانوان در مرز شلمچه  گفت : بانوان این منطقه با حضور خالصانه خود در مرز شلمچه به صورت شبانه روزی در حال خدمات رسانی به زائران سید و سالار شهیدان هستند.
مدیر کل امور بانوان استانداری خوزستان ، با بیان اینکه اقدامات این بانوان برای خدمات رسانی به زائران قابل تقدیراست ، تصریح کرد: اقدامات بانوان این منطقه در جهت خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی قابل وصف نیست و نمی توان این اقدام آنان را با هیچ کلامی نیز توصیف کرد.
وی افزود : امسال نیز نسبت به سال های گذشته خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی بهتر و بیشتر شده است و نقش پررنگ بانوان  در این حماسه به یادگار می ماند.
وی ادامه داد : امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد و سال به سال شاهد اقدامات و خدمات بیشتر به زائران باشیم.

امتیاز به خبر :