400 نفر برای کنترل‌های بهداشتی در مرز شلمچه مستقر شدند

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: با توجه به افزایش سیل بازگشت زوار از زیارت اربعین 400 نفر برای کنترل‌های بهداشتی در مرز شلمچه مستقر شدند.

به گزارش فرینا، علیرضا آموزنده اظهار داشت: تاکنون 55 هزار مراجعه به مراکز درمانی مستقر در شلمچه در منطقه آزاد اروند داشتیم.
وی بابیان اینکه 220 مورد اعزام به بیمارستان‌ها در ایام منتهی به اربعین حسینی ثبت‌شده است، اعلام کرد: 1100 نفر به مراکز مامایی در شلمچه مراجعه کرده‌اند.
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: با توجه به افزایش سیل بازگشت زوار از زیارت اربعین 400 نفر برای کنترل‌های بهداشتی در مرز شلمچه مستقر شدند.
آموزنده بیان کرد: هم‌زمان با افزایش بازگشت زوار حساسیت‌های ما نیز بیشتر شده است و کنترل بیشتری در حوزه بهداشت و درمان در این مرز صورت می‌گیرد.
وی بیان کرد: در خروجی هر دروازه یک نفر با دستگاه تب‌سنج حاضر است و ضمن چک کردن حال عمومی زائر آموزش‌های لازم را به زائران حسینی ارائه می‌دهند.
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان عنوان کرد: اطلاعات شخصی بیماران و شماره تلفن آن‌ها نیز ثبت می‌شود تا در موارد خاص اقدامات لازم انجام شود.
آموزنده گفت: حتی افراد سالم هم به‌صورت تصادفی چک می‌شوند و اطلاعات آن‌ها ثبت می‌شود تا کنترل بهتری در این نقطه مرزی به وجود بیاید.

برچسب ها : منطقه آزاد اروند
امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو