زیرساخت های شلمچه در منطقه آزاد اروند آماده ورود و خروج زوار

کربلایی ها با 600 دستگاه اتوبوس و 11 رام قطار در مرز شلمچه به شهرهای کشور منتقل می شوند.

به گزارش فرینا به نقل از صدا و سیما، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند ضمن بازدید از مرز شلمچه گفت: 50 دستگاه اتوبوس سازمان اتوبوسرانی هم زوار را تا پارکینگ‌ها جابه‌جا می‌کنند.
اسماعیل زمانی با اشاره به بازگشت 200 هزار زائر از کربلای معلی افزود: زائران در بستری، کاملاً آسان، روان و امن از مرز شلمچه تردد می‌کنند و خدمت‌رسانی مواکب مردمی در این مرز تا 10 روز بعد از اربعین ادامه دارد.     
رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد اروند خاطرنشان کرد: با وجود 60 گیت ورود و خروج در شلمچه هیچ‌ مشکلی برای گذر زائران ایرانی و خارجی وجود ندارد.
وی با مطلوب ارزیابی کردن زیر ساخت های مرز شلمچه تاکید کرد: با وجود زیر ساخت های مناسب در منطقه زائران بدون هیچ مشکلی، به سهولت از این مرز درحال عبورند .
اسماعیل زمانی از خروج ۱۳۰ هزار اتباع خارجه از مرز شلمچه خبر داد و یادآور شد: تاکنون شهروندان کشورهای افغانستان ، پاکستان و آذربایجان بیشترین زائرانی بودند که برای حضور در همایش عظیم اربعین حسینی از این مرز عبور کردند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، با اشاره به مهیا کردن پارکینگ شلمچه برای آسایش زوارگفت : ۳۰ هزار خودرو در این پارکینگ پارک شده است.

امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو