زیر ساخت های مرز شلمچه بسیار مناسب است

سازمان منطقه آزاد اروند:
رئیس عقیدتی سیاسی ناجا؛

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا ، گفت : با وجود زیرساختهای مناسب که توسط سازمان منطقه آزاد اروند به وجود آمده امروز مردم به آسانی و بدون دغدغه در این راهپیمایی بزرگ حسینی شرکت می کنند

به گزارش فرینا، حجت الاسلام ابوتراب بهرامی در حاشیه بازدید از زیرساختها و روند تردد زائرین اربعین حسینی در مرز شلمچه با اشاره به سهولت تردد زوار در این مرز در جمع خبرنگاران عنوان کرد: با استفاده از تجربیات سال های گذشته و با هماهنگی و همدلی نیروهای امنیتی، فرهنگی و مسئولان پایانه مرزی شلمچه خدمات رسانی به زائران اربعین در این مرز قانونمند انجام می شود .
وی افزود: نتیجه این هماهنگی ها و همدلیها، سهولت تردد زائران به سمت کربلای معلی است که اکنون به آسانی انجام می شود و زائران در کمال آرامش و امنیت از مرز شلمچه عبور می کنند .
بهرامی این همایش بزرگ را نشانه اقتدار ملت ایران اسلامی دانست و ادامه داد: این حرکت جهادی بزرگ و راهپیمایی اربعین حسینی چند سالی است انجام می شود که دستاورد آن اقتدار ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی است .
وی با تقدیر از نیروی انتظامی، مرزبانی، یگان ویژه، روحانیون و مسئولان پایانه مرزی شلمچه که چهره نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در نقطه صفر مرزی این چنین به تصویر کشیدند، گفت: راهپیمایی عظیم اربعین طی چند سال اخیر به خصوص در سال جاری بسیار زیبا، منظم و با امنیت مناسب برگزار شده است که این نیز باعث شده تا مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام و استکبار جهانی خورده شود .
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا افزود: برای حضور در این همایش بزرگ حسینی مردم سایر کشورها و حتی آنانی که مسلمان نیستند مشتاق به حضور شده اند .
وی گفت: عشق به امام حسین(ع) جاذبه ایی است که میلیونها نفر کودک، جوان و پیر را با پای پیاده مشرف به زیارتش می کند . و پیام این همایش نیز این است که نظام جمهوری اسلامی ایران به سهولت و زیبایی این راهپیمایی چند میلیونی را اداره می کند .
حجت الاسلام بهرامی با اشاره به تردد آسان زوار اربعین حسینی از مرز شلمچه، گفت: با وجود زیرساختهای مناسب که توسط سازمان منطقه آزاد اروند به وجود آمده امروز مردم به آسانی و بدون دغدغه در این راهپیمایی بزرگ حسینی شرکت می کنند که این نیز سبب اقتدار جمهوری اسلامی ایران در این نقطه صفر مرزی شده است .
وی تصریح کرد: با وجود زیرساختهای خوبی که در مرز شلمچه مهیا شده است امیدواریم این روند در سالهای آینده نیز بهتر شود تا هم سرعت عمل بیشتر شود و هم کار آسانتر انجام شود.

امتیاز به خبر :