شروع پروژه بهسازی و ساماندهی دهکده بریم و طویشه

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند از شروع پروژه بهسازی و ساماندهی دهکده بریم و طویشه خبر داد.

به گزارش فرینا، موعود شمخانی گفت: پروژه بهسازی و ساماندهی معابر و خیابانهای دهکده بریم و طویشه در قالب موافقتنامه همکاری فی ما بین سازمان منطقه آزاد اروند و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خوزستان بعنوان یکی از بزرگترین پروژه ها در محدوده شهری منطقه آزاد اروند آغاز شد.
وی افزود: منطقه دهکده بریم با توجه به قدمت و نوع بافت ساختمانی آن شایسته توجه بیشتر از سوی مسئولین بوده است که طی سالیان گذشته بدلایل مختلف به مقوله ساماندهی آن پرداخته نشده است. این فرصت با حمایت هیئت مدیره و پیگیری های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند محقق شده است.
شمخانی گفت : اجرای یک پروژه شهری در قالب بهسازی و ساماندهی این منطقه که شامل ترمیم نوار حفاری، زیرسازی و آسفالت معابر، ایجاد فضای سبز، احیای کانالهای اصلی دفع آبهای سطحی، پیاده رو سازی و جدول کاری، اصلاح هندسی خیابانها و معابر ، تعریض مسیر اصلی طویشه و نیز نام گذاری خیابانها می باشد که این پروژه با مبلغ280 میلیارد ریال و طی مدت 24 ماه به انجام می رسد.
وی گفت: توجه به زیرساختها . اصلاح و توسعه آنها نیز در دستور کار این پروژه خواهد بود که در این راستا تفاهمنامه ای با اداره برق بصورت مشارکتی با هدف اصلاح شبکه برق که شامل تعویض و جابجایی پایه های برق، افزایش تعداد ترانس های برق و تقویت شبکه، تعویض سیمهای انتقال فعلی به کابل خود نگه دار و نیز توسعه شبکه برق و ایجاد شبکه روشنایی صورت خواهد پذیرفت. ضمن اینکه انشعابات خانگی با همکاری و مساعدت همکاران اداره گاز در برنامه کاری ایشان قرار گرفته است.
موعود شمخانی در پایان ضمن تشکر از کلیه ادارات خدمت رسان و همکاری شایسته مسئولین ، همکاری اهالی و ساکنین منطقه را خواستار شد.

برچسب ها : منطقه آزاد اروند
امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو