تور مشترک فعالان گردشگری جزیره قشم برای جذب بیشتر مسافر

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از تور یک روزه بازدید 55 فعال صنعت گردشگری قشم از سایت های این جزیره برای دستیابی به هدف مشترک در زمینه توسعه گردشگری در این منطقه خبر داد.

به گزارش فرینا، سید محمد امین جعفری حسینی اعلام کرد: تور 12 ساعته مشترک جامعه دفاتر خدمات مسافرتی و انجمن راهنمایان قشم با هدف ارزیابی دقیق نقاط قوت سایت های گردشگری جزیره و برطرف کردن نقاط ضعف در دستور کار این گروه قرار دارد.
او ادامه داد: فعالان حوزه گردشگری قشم با بازدید از سایت های گردشگری جزیره قشم، تلاش دارند با قرار دادن نقاط برجسته هر سایت دربسته های گردشگری جزیره، توجه علاقمندان سفر به جزیره عجایب هفتگانه خلیج فارس را به این اماکن دیدنی بیش از گذشته جلب کنند.
به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، هم اندیشی و بررسی ظرفیت ها و راهکارهای افزایش جاذبه ها از دیگر برنامه های این تور یکروره است.
جعفری حسینی، اعلام کرد: نیمه دوم سال و آب و هوای کاملا بهاری قشم فرصت مناسبی است تا علاقمندان به گردشرگی در سفر به این جزیره زیبا از پتانسیل های فراوان طبیعی و تاریخی گردشگری قشم دیدن کنند.
جزیره قشم با یکهزار و 500 کیلومتر مربع وسعت در جنوب ایران واقع شده است، این جزیره با داشتن طولانی ترین غارنمکی جهان، جنگل های دریایی حرا، بام قشم، جزایر ناز، دره ستاره ها، دره و تنگه چاهکوه، خلیج دلفین ها، غارهای خوربس، سواحل زیبا، قلعه پرتغالی ها، مدارس غواصی، فرصت های مناسب ورزش های هوایی و دریایی، چاه های تلا و بادگیرهای لافت، موزه ژئوپارک، کاشانه های مهمان روستایی و مهمتر از همه اخلاق مهربانانه و مهماندوست مردم این منطقه همه ساله میزبان چند میلیون مسافر و گردشگر از نقاط مختلف ایران و شماری از کشورهای خارجی است.

امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو