96 درصد واحدهای صنعتی لرستان کوچک و متوسط هستند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: 96 درصد واحدهای صنعتی استان کوچک و متوسط هستند.

به گزارش فرینا، بختیار رازانی افزود: در مجموع 21 شهرک و ناحیه و ناحیه صنعتی در استان وجود دارد که 17 مورد آنها به بهره‌برداری رسیده و آماده استقبال از واحدهای صنعتی است.

رازانی با بیان اینکه تمام امکانات آب، برق و زیرساخت‌ها در این شهرک‌ها و ناحیه صنعتی مهیاست، گفت: این شهرک‌ها، ناحیه صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی در خرم‌آباد، بروجرد، دورود، ازنا و الیگودرز واقع شده است.

وی افزود: با واحدهای صنعتی استان 500 قرارداد بسته شده که این قراردادها در اکثر رشته‌های صنعتی به ویژه صنایع غذایی، آرایشی، بهداشتی، شیمیایی، نساجی و سلولزی بودند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: با این واحدهای صنعتی 350 قرارداد اجرایی شده است و هم اکنون آنها درحال تولید بوده و مابقی در حال ساخت و ساز بوده و یا به بهره‌برداری رسیدند.

رازانی افزود: 1620 واحد صنعتی در کل استان وجود دارد که بالغ بر 96 درصد آنها صنایع کوچک ومتوسط هستند و معمولاً مورد حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی قرار می‌گیرند که برای اخذ تسهیلات به بانک‌ها معرفی می‌شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان با بیان اینکه شرکت شهرک‌ها به منظور حمایت از واحدهای صنعتی برنامه‌هایی نظیر آموزش شاغلین، مهارت‌آموزی آنها، حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، عزیمت در قالب تورهای تجاری به خارج از کشور و عارضه‌یابی واحدهای صنعتی را در دست اقدام دارد، گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان بالغ بر 80 درصد هزینه‌ها را تقبل می‌کند.


امتیاز به خبر :