بندر چابهار گذرگاهی امن برای تجارت بین‌المللی

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با همکاری مجموعه انتظامی شهرستان چابهار و منطقه آزاد شاهد رشد روز افزون فعالیت‌های تجاری، اقتصادی و گردشگری در سواحل زیبای مکران هستیم.

به گزارش فرینا به نقل از ایسنا، سردار محمد قنبری در دیدار با عبدالرحیم کردی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار، اظهار کرد: منطقه آزاد چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی کشور از لحاظ موقعیت جغرافیایی، اقتصادی و گردشگری یک منطقه مهم و تجاری است و در توسعه اقتصادی و گردشگری استان نقش مهمی ایفا می‌کند.
سردار قنبری گفت: با تلاش‌های جهادی نیروهای انتظامی و مردم منطقه امروز شاهد آن هستیم که بندر چابهار گذرگاهی امن برای تجارت منطقه‌ای و بین المللی است.
وی لزوم توجه به این منطقه را بسیار مهم و ضروری دانست و تصریح کرد: با تلاش‌های شبانه روزی کارکنان انتظامی شهرستان چابهار، شاهد برقراری نظم، امنیت و آرامش مثال زدنی در سطح این منطقه هستیم.
این مقام ارشد انتظامی به تعامل بسیار خوب و سازنده نیروی انتظامی و منطقه آزاد اشاره کرد و بیان کرد: با همکاری مجموعه انتظامی شهرستان چابهار و منطقه آزاد شاهد رشد روز افزون فعالیت های تجاری، اقتصادی و گردشگری در سواحل زیبای مکران هستیم.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در بخش پایانی سخنان خود از همکاری خوب مدیر عامل منطقه آزاد چابهار با نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کرد.
در ادامه این دیدار عبدالرحیم کردی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار، گفت: با امنیت بوجود آمده که حاصل تلاش‌های نیروی انتظامی استان است، سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی تمایل بیشتری جهت سرمایه‌گذاری در این منطقه پیدا کرده‌اند.
وی افزود: از زمانی که استان به عنوان مقصد گردشگری معرفی شده است، شاهد ورود گردشگران داخلی و خارجی زیادی به استان و به ویژه به بندر تفریحی و گردشگری چابهار بوده‌ایم.
کردی در بخش پایانی سخنان خود خاطر‌نشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی همیشه دوشادوش کارکنان منطقه آزاد چابهار جهت برقراری هر چه بیشتر نظم و امنیت این منطقه تلاش کرده‌اند و این تلاش جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو