تولید و صادرات، اصلی ترین وظیفه ارس در اقتصاد مقاومتی است

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس ضمن تقدیر از صادرکنندگان حاضر در همایش تجلیل از صادرکنندگان برتر منطقه آزاد ارس، اقدامات انجام شده منطقه آزاد ارس در حوزه تولید و صادرات را موفقیت آمیز دانست.

به گزارش فرینا، ابراهیم باقرزاده در این همایش، عنوان کرد: نقش اول منطقه آزاد ارس در اقتصاد مقاومتی، تولید و صادرات است و تلاش های صورت گرفته در این زمینه موفقیت آمیز بوده است.
وی افزود: منطقه آزاد ارس، صنعتی ترین منطقه آزاد کشور است و این عنوان با تلاش صنعتگران حاضر در منطقه محقق شده است.
باقرزاده تصریح کرد: صادرات نیز با تلاش این عزیزان محقق شده است و صادرکننده های ارس، فعالان عرصه اقتصاد مقاومتی کشور هستند.
باقرزاده با اشاره به فعالیت های کارگروه صادرات منطقه آزاد ارس در سال های اخیر، تاکید کرد: کارگروه صادرات در سال های اخیر در سازمان منطقه آزاد ارس ایجاد شده است که تلاش می کند تا به ارتقای تکنولوژی تولید در منطقه کمک کرده و زمینه های افزایش صادرات و صادرات مجدد را فراهم کند.
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ارس در پایان خاطرنشان کرد: افزایش صادرات باعث رفع بیکاری و ایجاد اشتغال در کشور می شود و نقش افزایش صادرات در افزایش رفاه جامعه بسیار موثر و مهم است.
همایش تجلیل از صادرکنندگان برتر منطقه آزاد ارس در سالن حکیم نباتی سایت اداری سازمان منطقه آزاد ارس برگزار شد و در این همایش از صادرکننده های برتر و نمونه منطقه آزاد ارس، تجلیل به عمل آمد.

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو