اطلاع رسانی دقیق؛ رسالت مهم اصحاب رسانه

قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند گفت: اطلاع رسانی دقیق و واقعی یک رسالت مهمی است که بر عهده اصحاب رسانه است.

به گزارش فرینا، عبدالله کعبی امروز سه شنبه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه که در سالن جلسات سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد ، ضمن تسلیت به ملت شریف ایران و بازماندگان حادثه زلزله کرمانشاه ، اظهار کرد :مهمترین عامل توسعه و پیشرفت هر کشور و منطقه رسانه ها هستند که با اطلاع رسانی دقیق به مردم و گفت و گو واقعی بین مردم و مسئولین انجام وظیفه می کنند.
وی افزود : خوشبختانه در جمهوری اسلامی ایران فضای رسانه ایی بازمی باشد که این نیز یک نعمت است.
وی ادامه داد : در بحث ایام اربعین همه دست اندرکاران به خوبی خدمات رسانی کردند اما مشکلاتی هم وجود دارد زیرا امکانات منطقه آزاد محدود و همه امکانات در اختیار این سازمان نیست ، ضمن آنکه سطح انتظارات از منطقه آزاد اروند بسیار زیاد است ، البته ما خودمان را ملزم به همراهی و خدمات رسانی به مردم شریف آبادان و خرمشهر کرده ایم اما همه دستگاه ها و اصحاب رسانه نیز می بایست این سازمان را همراهی کنند تا خدمات بهتری را ارائه دهد.
وی ادامه داد : در اربعین امسال شاهد عبور هر زائر در کمتر از 1 دقیقه بودیم که در هیچ کدام از مرزهای کشور شاهد این موضوع نبودیم، بصورتی که هر مسئول کشوری که برای بازدید به این منطقه سفر می کرد از این روند تردد زوار ابراز خوشحالی و خرسندی می کرد.
قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند ، گفت : خوشبختانه اربعین امسال با شکوه برگزار شد و نماد راهپیمایی عظیم مذهبی ، سیاسی و دینی بود که همه زوار ما با سهولت وارد خاک عراق شدند و به میهن عزیز اسلامی ما بازگشتند.
وی با بیان اینکه رسانه ها عزمت ، شکوه و نماد این حرکت عظیم مردمی را به رخ جهانیان کشاندند و اخبار را به صورت 24 ساعته به دنیا مخابره کردند ، اظهار کرد : این اربعین با یک راهپیمایی بیش از 20 میلیون زائر ابا عبدالله الحسین ( ع) برگزار شده است که همه اینها نشان از عشق و علاقه مردم به ائمه اطهار را می رساند.
وی افزود : امیدواریم برگزاری  و خدمات رسانی این مراسم معنوی سال به سال بهتر و بیشتر شود و با همکاری دستگاه های اجرایی کمبودها را برای سال آینده برطرف کنیم.
کعبی با بیان اینکه امیدواریم این روابط دوستانه بین سازمان منطقه آزاد اروند و اصحاب رسانه بیشتر شود گفت : سازمان منطقه آزاد اروند در تلاش است تا وضعیت کنونی را به وضعیتی مطلوب برساند اما نیاز است که اصحاب رسانه همراهی بیشتری با ما داشته باشند و چنانچه ضعفی درعملکرد سازمان مشاهده کردند به ما اطلاع دهند تا نسبت به رفع آن اقدام شود.

 

برچسب ها : منطقه آزاد اروند
امتیاز به خبر :