کسب مهارت های زندگی با ورزش در مناطق آزاد

دبیر شورای راهبردی ورزش مناطق آزاد کشور گفت: در ورزش مناطق آزاد به دنبال سلامت، کسب مهارت های حرکتی و مهارت های زندگی هستیم.

به گزارش فرینا، بیژن شیری در گردهمایی معاونین و مدیران فرهنگی، اجتماعی و گردشگری مناطق آزاد کشور در تهران و در محل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: موضوع ورزش در مناطق آزاد به شکل کاربردی تر و هدفمند تری پرداخته شده است، امسال تقویم ورزشی مشترک و سالانه مناطق آزاد تهیه شده است.
شیری ادامه داد: نگاه ما در گفتمان تحول می بایست تغییر کرده و تقویت ورزش بانوان در مناطق آزاد را در دستور قرار دهیم. نگاه تخصصی به ورزش در واقع یک نگاه اقتصادی است.
دبیر شورای راهبردی مناطق آزاد افزود: با اجرای برنامه ها بر اساس سند راهبردی جایگاه ورزش در مناطق آزاد از سطح منطقه ای به ملی و بین المللی ارتقاء می یابد.
او با اشاره به اینکه می توان از ورزش برای معرفی مناطق آزاد در دنیا استفاده کرد گفت: توجه ویژه به بخش خصوصی در فعالیت های مرتبط با ورزش در مناطق آزاد ضروری است.
شیری ادامه داد: جذب گردشگران ورزشی، احداث کمپ های ورزشی در مناطق آزاد، برگزاری نمایشگاه های تخصصی ورزشی و ایجاد قطب های ورزشی در مناطق آزاد کشور می تواند مقوله ورزش در این مناطق را متحول کند.
چهاردهمین گردهمایی معاونین، مدیران و دبیران شورای راهبردی فرهنگی، اجتماعی و گردشگری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی روزهای 23 و 24 آبان ماه در تهران با شعار «از تغییر گفتمان تا گفتمان تحول» برگزار شد.

برچسب ها : مناطق آزاد
امتیاز به خبر :