اعلام رتبه های شرکت های دانش بنیان ارس در نمایشگاه ربع رشیدی

اسامی نفرات برتر پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی از سوی هیات داوران اعلام شد و شرکت های دانش بنیان مستقر در مرکز رشد ارس مقام های سوم و هفتم را به خود اختصاص دادند.

به گزارش فرینا، از بین 13 شرکت دانش بنیان مستقر در مرکز رشد ارس در این نمایشگاه، شرکت آذر کیمیا خاتم با ارائه محصول زئولیت و کودهای هوشمند رتبه سوم این جشنواره را به خود اختصاص داد.
همچنین شرکت آرمان تایماز فعال و مستقر در مرکز رشد ارس با ارائه محصول کشت کالا در حوزه تجارت محصولات کشاورزی رتبه هفتم این جشنواره را به خود اختصاص داد.
شرکت اروند ابتکار پیشرو ارس نیز که با محصول (وجین کن) در این نمایشگاه حاضر بود به عنوان غرفه برتر زون آب و خاک توسط مدیرعامل آب و فاضلاب آذربایجان شرقی مورد تقدیر قرار گرفت.
بر این اساس لوح تقدیر به همراه تندیس برنزی جشنواره و یک فقره چک به مبلغ 100 میلیون ریال به شرکت آذر کیمیا خاتم تعلق گرفت و شرکت آرمان تایماز نیز با دریافت لوح تقدیر به همراه 17 میلیون ریال جایزه نقدی و شرکت اروند ابتکار پیشرو ارس بعنوان غرفه برتر زون آب و خاک تندیس و لوح تقدیر و جایزه نقدی مورد تجلیل قرار گرفتند.
پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی 24 آبان ماه با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و مدیران ارشد استانی با تجلیل از برگزیدگان در تبریز به کار خود خاتمه داد.
در پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی، از 10 نفر صاحبان ایده‌ برتر و فناورانه تجلیل شد. اسد فرهناک، سیروس خرم و معصومه خاتمیان به ترتیب مقام اول، دوم و سوم ایده ی برتر را کسب کردند.

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو