1930 اثر در پنجاه و دومین جشنواره منطقه ای سینما جوان اروند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد اروند ، از 1930 اثر رسیده به پنجاه و دومین جشنواره منطقه ای سینما جوان اروند خبر داد.

به گزارش فرینا، همایون قنواتی با اشاره به تعداد آثار رسیده به پنجاه و دومین جشنواره منطقه ای سینما جوان اروند اظهار کرد : تا کنون تعداد آثار رسیده به این جشنواره در 3 بخش فیلم، فیلمنامه و عکس در مجموع 1930 اثر بوده است.
وی افزود : در بخش فیلم داستانی 198 اثر ، مستند 114 اثر ، پویانمایی 31 اثر و تجربی 52 اثر ، فیلمنامه 257 اثر و اقتباسی 32 اثر ، عکس : 1159 تک عکس و 87 مجموعه عکس به دبیرخانه این جشنواره رسیده است.
وی با اشاره به داوران این جشنواره در بخش های مختلف ، ادامه داد : در بخش فیلم 5 داور و در بخش فیلمنامه 3 داور و در بخش عکس نیز 3 داور آثار را بررسی و قضاوت خواهند کرد.
قنواتی گفت : اعلام نتایج این جشنواره و معرفی نفرات برتر از سوم آذرماه آغاز خواهد شد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد اروند از زمان برگزاری پنجاه و دومین جشنواره منطقه ای سینما جوان اروند در دیماه سال جاری خبر داد و عنوان کرد : این جشنواره از 3 لغایت 6 دی ماه سال جاری در سالن سینما مهر آبادان با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند در بخش های مختلف برگزار خواهد شد.

برچسب ها : منطقه آزاد اروند
امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو