«میکامال» در گردهمایی برترین مراکز تجاری و اقتصادی جهان شرکت کرد

شرکت «میکا مال» در گردهمایی برترین مراکز تجاری و اقتصادی جهان با عنوان نمایشگاه مپیک ۲۰۱۷ شرکت کرد.

به گزارش فرینا به نقل از مهر، نمایشگاه مپیک ۲۰۱۷ که هر ساله در شهر کن فرانسه برگزار می شود با ادای احترام به جانباختگان زلزله اخیر غرب ایران آغاز به کار کرد. در آیین افتتاح این نمایشگاه که با حضور مسئولان اقتصادی کشورها آمریکا، اروپا، آسیا، بازرگانان، فعالان اقتصادی و نمایندگان برندهای جهانی از سراسر دنیا برگزار شد، حاضران به درخواست میکامال از ایران، به احترام جانباختگان این زلزله یک دقیقه سکوت کردند.
دکتر سید محمد صادق خرازی سفیر سابق ایران در فرانسه و سازمان ملل که از ایران به عنوان سخنران مدعو در آیین افتتاحیه این نمایشگاه حضور یافته بود، طی سخنانی تصریح کرد: ایران که ظرفیت های بسیاری برای سرمایه گذاری دارد به دلیل فشارهای اقتصادی و سیاسی نتوانست روابط اقتصادی درخشانش با سرمایه گذاران خارجی را که از اواخر دهه ۹۰ میلادی آغاز شده بود، ادامه دهد اما برجام بار دیگر فرصت تلاش برای برقراری روابط اقتصادی پویا و گسترده با ایران را فراهم ساخته است.
وی با اشاره به بازار داخلی و بازار جذاب کشورهای همسایه ایران تصریح کرد: این بازار وسیع سرمایه گذاری در ایران را بویژه در بخش گردشگری بسیار سودآور و جذاب می کند.
دکتر خرازی با اشاره به اینکه ایران در سال ۲۰۱۴ هجدهمین قدرت بزرگ اقتصادی دنیا از نظر قدرت برابری خرید بوده تاکید کرد: هم اینک رشد اقتصادی ایران پس از چند سال رکود به حدود شش درصد رسیده است که نویدبخش آینده ای پررونق بخصوص برای سرمایه گذاران است.
وی تاکید کرد: ایران برای همگامی با اقتصاد جهانی و سایر کشورهای در حال توسعه مناطقی را به عنوان بهشت سرمایه گذاری در نظر گرفته است که تحت عنوان مناطق آزاد، فارغ از قوانین و مقررات معمول، این امکان را به سرمایه گذاران خارجی می دهند که ضمن فعالیت و سرمایه گذاری از مزیت ها و مشوق های دولت ایران نیز بهره مند شوند.
دکتر خرازی با اشاره به موقعیت ویژه منطقه آزاد کیش و تاکید بر مشوق ها، مزایای قانونی و بانکی و امکاناتی که این منطقه را به مهم ترین منطقه آزاد تجاری ایران تبدیل کرده است گفت: به نمایندگی از ایران و به نمایندگی از رئیس سازمان منطقه آزاد کیش همه سرمایه گذاران را به بازدید از این جزیره زیبا و بهره مندی از مزایای جذاب سرمایه گذاری در این منطقه به عنوان دروازه ورودی بازار بزرگ ایران و کشورهای همسایه دعوت می کنم و باور دارم این جزیره زیبا فرصت بسیار مغتنمی برای سودآوری اقتصادی در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهد.
دکتر خرازی تاکید کرد: ما به شما پیشنهاد سرمایه گذاری در کشوری را می دهیم که قطعی ترین سودهای اقتصادی را برای شما ارزانی خواهد داشت. ایران سرزمین فرصت هاست، حالا وقت آن است که رویاهای اقتصادی خود را در ایران و بویژه در منطقه آزاد کیش برآورده سازید.
میکا مال کیش از ایران به عنوان بزرگترین پروژه تفریحی _تجاری حاشیه شمالی خلیج فارس در این رویداد جهانی حضور داشت.
معرفی مهم ترین مال های دنیا، موضوع کنفرانسی بود که در حاشیه این نمایشگاه و با حضور نماینده #میکامال برگزار شد و در آن وی به تشریح امکانات منحصر به فرد این مجموعه بزرگ تجاری _ تفریحی و همچنین مزیت ها و فرصت های سرمایه گذاری در جزیره کیش پرداخت.
مدیران ارشد شرکتهای معظمی از قبیل Jesmall، Wilhelms co، Turkish Brands، ECE، WIlhelm & Co Group، AmRest وKarl Dubois از جمله شرکتهایی بودند که در این نمایشگاه طی جلساتی با مدیران میکامال به بررسی امکان همکاری مشترک با این مجموعه و مذاکره درخصوص راههای سرمایه گذاری در مجتمع تفریحی و تجاری میکامال پرداختند.
در نمایشگاه مپیک ۲۰۱۷ بیش از ۸۵۰۰ شرکت تراز اول جهانی و برند تجاری معتبر حضور داشته و در حاشیه این نمایشگاه چندین کنفرانس جانبی تخصصی با حضور کارشناسانی از سراسر جهان برگزار شد.
در همین راستا نادر کشتکار مدیرعامل شرکت پارس میکا در حاشیه نمایشگاه مپیک ۲۰۱۷ با مجله Mapic news گفتگو کرد.
«میکامال» سکوی ورود به بازار بزرگ ایران خواهد بود
مدیرعامل پارس میکا کیش در این گفتگو با اعلام اینکه پروژه میکامال با مساحتی بالغ بر ۲۰۲ هزار متر مربع تا پایان سال ۲۰۱۸ میلادی، در جزیره کیش به بهره برداری خواهد رسید، گفت: تلاش های من و همکارانم بر گسترش ارتباطات بین المللی با هدف ایجاد موج جدیدی از ورود سرمایه گذاران خارجی به کشور ایران متمرکز شده است.
وی تصریح کرد: همانگونه که دکتر صادق خرازی، سفیر سابق ایران در فرانسه نیز در آیین افتتاحیه مپیک تاکید کردند جزیره کیش با موقعیت استراتژیک جغرافیایی، فرهنگی و اقتصادی و با آمار رو به رشد توریست و با مزیت ها و مشوق های کم نظیر قانونی و مالی به عنوان منطقه آزاد تجاری، محل بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری و ورود به بازار بزرگ ایران و کشورهای همسایه است.
نادر کشتکار گفت: درهای ایران برای سرمایه گذاران خارجی باز است و اکنون نوبت آنهاست که از این فرصت بی نظیر برای بهره مندی از بازار بزرگ منطقه استفاده کنند.
وی خاطرنشان کرد: مجموعه بزرگ میکامال با فضای وسیع تجاری و تفریحی نقش سکوی ورود را برای بازار بزرگ ایران ایفا خواهد کرد

امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو